آخرین عناوین

چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401-19:51 کد خبر:100444

شمال نیوز گزارش می دهد:

هیاهو برای هیچ ! / جمع کنید این بساط رویداد بازی را ....

مسئولان شفاف و صریح بگویند که قرار است پس از برگزاری این رویداد دقیقا چه چیزی عاید مازندران و مرکز استان شود ؟ به راستی برگزاری چنین رویداد پرهزینه ی ، چه دردی دوا می کند ؟


خزرتیترخبر:( محسن گرجی ) - اصلا به جای 7 سفیر کشورهای اطراف ، هفتاد سفیر کشورهای جهان از اروپا تا آسیا بیایند، چه دردی از ساری و مازندران دوا می شود ؟ برای شهری که ماه هاست سالی ، خیابان ها و کوچه های آن ، حتی یک فرغون آسفالت به خود ندیده و به یک باره کامیون کامیون آسفالت برای عبور سفرا و مهمانان ویژه به زمین ریخته می شود از « رویداد گردشگری » گفتن ، کمی غیر قابل قبول است .

در حالی رویداد گردشگری 2022 در حال برگزاری است که وقتی از اتوبان قائم شهر وارد ساری می شوی ، درست همان جایی که تابلوی بزرگ به ساری پایخت بهار نارنج خوش آمدید و انتظار دارید که بوی خوش عطر بهار نارنج را استشمام کنی ، بوی تعفن زباله های دپو شده تمام وجودت را می آزارد، کسی هم نیست بگوید اینجا و در ورودی شهر جای این کارهاست ؟

برگزاری رویداد گردشگری ساری در شرایطی که زیر ساخت های لازم برای حضور گردشگران داخلی و خارجی مهیا نیست ، بیشتر شبیه یک نمایش خنده دار و البته تلخ است .

ای کاش وزیر میراث فرهنگی به جای نشستن در افتتاحیه این رویداد بی حاصل ، ساعت ها وقت خود را صرف بازدید میدانی از آثار تاریخی و بناهای کهنی که در طول سالیان گذشته هیچ توجه ای به آن ها نشده و در حال تخریب است ، می نمود .

ای کاش این همه هیاهو و تلاش به جای برگزاری بی حاصل این رویداد صرف ساخت موزه در ساری می شد تا لقب تنها مرکز استان بدون موزه از این شهر برداشته شود .

به راستی برگزاری پرهزینه و مجلل چنین رویدادی ، چه دردی از گردشگری استان و مرکز مظلوم آن دوا می کند ؟ با کدام زیر ساخت قرار است پایتخت گردشگری اکو شویم ، چه ایرادی داشت که رسماً از همگان عذر می خواستیم و برگزاری این رویداد را تا تامین زیرساخت ها به تعویق می انداختیم .

چرا ارزش و جایگاه یک رویداد بزرگ که می توانست با مقدمه ایجاد زیر ساخت های لازم برای گردشگری استان و شهرستان ، مرمت آثار و بناهای تاریخی و بهره برداری از یک موزه بزرگ و فاخر همراه باشد ، با مهیا نمودن اسکان و وسایل نقلیه لاکچری ، به تور تفریحی برای چند سفیر کشورهای نه چندان مطرح تقلیل یافته است ؟

مسئولان شفاف و صریح بگویند که قرار است پس از برگزاری این رویداد دقیقا چه چیزی عاید مازندران و مرکز استان شود ؟ اصولا رهاورد این رویداد جز چند سخنرانی ، بازدید و حضور چند سفیر کشورهای نه چندان مطرح چیست ؟

از چهاردیواری های ادرای خود خارج شوید و ببینید مردم چه می گویند، چه می خواهند و چه انتظاری دارند، این رویداد سه روزه به پایان می رسد اما این نمایش نا زیبا سال ها در اذهان مردم و نخبگان مازندران و ساری خواهد ماند .

بدون تردید مسئولان برگزاری این رویداد در سطوح مختلف باید به مردم مازندران پاسخگو باشند ؛ همین

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :