آخرین عناوین

يکشنبه 1 خرداد 1401-16:5 کد خبر:100746

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

آدم‌ربایی نافرجام دختر 13 ساله در قائمشهر/ دستگیری کلاهبردار 300 میلیارد ریالی در استان

فرمانده انتظامی استان مازندران از وقوع آدم ربایی نافرجام دختر ۱۳ ساله در شهرستان قائم شهر خبر داد و گفت: آدم ربایان در کمتر از ۳ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی اظهار داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع آدم ربایی در شهرستان قائم شهر با توجه به حساسیت موضوع، مراتب در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان و پلیس های تخصصی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات اولیه مشخص شد، آدم ربایان که دو نفر هستند با یک خودروی سواری پراید، دختر 13 ساله ای را از درب منزلش ربوده و طی تماس تلفنی با پدرش درخواست 2000 سکه طلا کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات از خانواده دختر ربوده شده و با استفاده از شگرد های خاص پلیسی، رد خودروی گروگانگیران را در محور قائم شهر- ساری شناسایی کردند.

میرزایی، اظهار کرد: با اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی، خودروی آدم ‌ربایان در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متوقف و متهمان در کمتر از 3 ساعت دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات پلیسی، دختر 13 ساله صحیح و سالم از دست آدم ربایان رها و به آغوش خانواده بازگشت، اظهار داشت: متهم اصلی پرونده در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس، لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی با انگیزه مالی اقرار کرد.

میرزایی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت و برابر قانون با آنان رفتار خواهد کرد.

کلاهبردار 300 میلیارد ریالی در مازندران دستگیر شد

به گزارش خزرتیترخبر، فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین از دستگیری کلاهبردار 300 میلیارد ریالی توسط پلیس آگاهی شهرستان محمودآباد خبر داد.

میرزایی اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به مراجع انتظامی شهرستان محمودآباد مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط فردی ناشناس، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل وکلاهبرداری پلیس آگاهی محمودآباد متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: متهم که اهل یکی از شهرستان های همجوار بوده است، با شناسایی بیماران مبتلا به اعتیاد در مراکز درمانی اقدام به دریافت دسته چک بانکی به نام آنان و خرید کالا با استفاده از آن می کرد.

میرزایی، خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده تا کنون به کلاهبرداری 300 میلیارد ریالی از 13 نفر از مردم در سایر استان های کشور اعتراف کرد.

وی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد به مردم توصیه کرد: ضمن عدم اعتماد به افراد ناشناس و عدم دریافت چک و سایر اوراق بهادار از آنان در انجام معاملات، در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :