آخرین عناوین

سه شنبه 3 خرداد 1401-21:28 کد خبر:100858

نساجی پس از ساکت نمی‌بازد:

ذوب‌ آهن موفق به انتقام‌ گیری نشد

دیدار ۲ تیم ذوب‌آهن و نساجی مازندران با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد تا نماینده اصفهان نتواند بازی رفت را جبران کند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از ایرنا، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و نساجی مازندران در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند.

هر ۲ تیم خصوصا تیم میزبان موقعیت‌های قابل توجهی را در این دیدار خلق کردند ولی حاصلی نداشت و گلی رد و بدل نشد تا ۲ تیم امتیازات را تقسیم کنند.

شاگردان مهدی تارتار که بازی رفت را با یک گل باخته بودند این بار انگیزه زیادی برای پیروزی و انتقام داشتند اما این اتفاق رخ نداد، ذوبی‌ها در پنج بازی اخیر باختی نداشته‌اند، نماینده اصفهان با ۳۷ امتیاز در رده هفتم قرار گرفت.

در طرف دیگر ماجرا نساجی در سومین هفته با هدایت اسماعیلی اسماعیلی بازهم شکست نخورد و به یک امتیاز بیرون از خانه دست یافت، این تیم قائمشهری با ۱۵امین تساوی این فصل ۳۳ امتیازی شد و در رتبه یازدهم ایستاد.

ترکیب ذوب‌آهن: حبیب فرعباسی، آرمان قاسمی، حامد نورمحمدی، سیدمحمد قریشی، مسعود ابراهیم زاده، سجاد جعفری، سجاد دانایی، سعید باقرپسند، صادق صادقی، سینا اسدبیگی، سجاد آشوری.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، مجتبی ممشلی، رضا جعفری، محمدمهدی نظری، ایوب کلانتری، حسین زامهران، مرتضی منصوری، مهرداد عبدی، شاهین طاهرخانی، عبدالکریم اسلامی.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :