آخرین عناوین

جمعه 6 خرداد 1401-18:15 کد خبر:100905

با دستور فوری استاندار مازندران صورت گرفت:

عزل بخشدار مرکزی گلوگاه

استاندار مازندران در مواجهه با محرومیت شدید مردم روستای مصیب محله بخش مرکزی گلوگاه و به دلیل ضعف در رسیدگی به این روستا، بخشدار مرکزی گلوگاه را از سمت خود برکنار کرد. ‎   


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندارن، سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران در ادامه سفر خود به شهرستان گلوگاه برای بررسی مشکلات روستای محروم مصیب محله به این روستا عزیمت کرد و با مشاهده ساخت و سازهای غیرمجاز گسترده خوش نشین ها در کنار محرومیت وسیع و شدید مردم روستای مصیب محله و عدم نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح این بخش که منجر به بی عدالتی، دست اندازی در طبیعت و کوچ پرندگان ارزشمند و ..شد، بخشدار مرکزی گلوگاه را عزل کرد.

براساس این گزارش، وی علیرغم اینکه 14 سال به عنوان بخشدار در این منطقه مسئولیت دارد اما مردم بسیار گله مند از عدم حضور و رسیدگی مسئولین هستند.

استاندار مازندران در این سفر در جمع نمازگزاران جمعه شهرستان گلوگاه با اشاره به محرومیت های این شهرستان، گفت: محرومیت و مشکلات اقتصادی زیبنده گلوگاه نیست و این شهرستان نیازمند تحولات اساسی است و به طور حتم مسئولان ارشد استان هم برای تحقق این امر حمایت های لازم را انجام خواهند داد.

به گزارش خزرتیترخبر، حسینی‌پور افزود: به مردم این دیار قول می دهیم که تمام تلاش خود را برای جبران عقب ماندگی های گلوگاه به کار خواهیم گرفت و اکنون تمامی مدیران دستگاه های اجرایی استان در نقاط مختلف این شهرستان حضور دارند و برای بررسی ظرفیت‌ها و گره گشایی دغدغه های این دیار در تلاش هستند.

 

 

 

 

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :