آخرین عناوین

سه شنبه 15 مهر 1393-18:9 کد خبر:1013

استاندار مازندران اعلام کرد:

بسیج همه جانبه مسئولان مازندران برای حمایت از سرمایه گذاران

استاندار مازندران از بسیج همه جانبه کلیه مسئولان و مدیران استان برای حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران در استان خبر داد.


به گزارش خزرخبر،ربیع فلاح استاندار در نشست با خبرنگاران  با اعلام خبر برگزاری اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری در مازندران افزود:این همایش تفاوت های اساسی با دیگر همایش ها خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اتمام پروژه های نیمه تمام استان از برنامه های اولویت دار مسئولان استان می باشد خاطر نشان کرد:امسال باید تمام منابع تخصیص داده شده و جذب شوند.

فلاح با اشاره به اینکه پیش شرط تولید، سرمایه گذاری می باشد اظهار داشت:یکی از موانع محدود کننده سرمایه گذاری ها،سند چشم انداز بوده است که بازنگری شده و موانع سرمایه گذاری رفع شده اند.

وی با بیان اینکه مازندران نباید از هر نظر فقیر باشد خاطر نشان کرد:مازندران در داشتن نعمت های خداوندی و پتانسیل های خوب ،استثنایی می باشد.

فلاح با اعلام اینکه بیش از 7 ماه چندین متخصص به صورت کارشناسی شده در دبیرخانه این همایش فعالیت نموده اند اظهار داشت:بیش از 600 نفر از شرکت های استانی،کشوری و خارج از کشور به عنوان مدعو در این همایش شرکت خواهند کرد.

استاندار مازندران همچنین با اشاره به اینکه تعداد سخنرانان را بسیار کم کرده ایم تصریح کرد:سعی خواهیم کرد به جای تئوری پردازی،به سمت عملیاتی و کارشناسی شده قدم برداشته و اقدام نماییم.

فلاح با اعلام اینکه از 219 طرح پیشنهادی ،تنها 20طرح در این همایش ارائه می شود افزود:برای سرمایه گذاران جدید،امکانات و تسهیلات و حمایت های عملی همه جانبه مهیا می باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • جامعه شناس
    چهارشنبه 16 مهر 1393-12:6


    اشتباه نکنید، مازندران فقیر نیست مازندران دولتمرد دلسوز و کاربلد ندارد.
    اين شده يه فرضيه:
    h0: به علت نبود مردان كارآمد و دلسوز مازندران به سوي فقر اقتصادي سوق پيدا مي كند .
    h1: به علت نبود مردان كارآمد و دلسوز مازندران به سوي فقر اقتصادي سوق پيدا نمي كند .

    جواب، مازندران به علت نداشتن افراد كارآمد دلسوز به سوي فقر اقتصادي سوق پيدا مي كند و مي بينيم بين نبودن مردان كارآمد و دلسوز و فقر اقتصادي رابطه معنا داري وجود دارد يعني فرض h1 تاييد مي شود و اصل قضيه اينه كه ما نبايد بذاريم اينطور بشه و اين فرضيه تاييد بشه كه به ضرر همه مازندارنيها و هم استاني هاست

    • کارآفرین
      سه شنبه 15 مهر 1393-22:41


      بله حرف شما کاملا متین و واقعا استان مازندران از پتانسیل های بسیار خوب و استثنایی برخوردار است ولی مشکل اصلی این است که هنوز نمیدونیم باید چطور از این مواهب استفاده کنیم و بهترین بهره رو ببریم و در بیشتر مواقع میبینیم که بجای پیشرفت رو به پسرفت هستیم و این بزرگترین عیب است که می توان به مسوولین خرده گرفت که چرا درست و اصولی پیش نمی روند.