آخرین عناوین

دوشنبه 23 خرداد 1401-8:34 کد خبر:101459

تذکر شدیدالحن نماینده ساری به رئیس سازمان محیط زیست!!!

از مردم مازندران عذرخواهی کنید /چرا با بی تدبیری موجب اختلاف بین مردم سمنان و مازندران می‌شوید؟

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در تذکر شدید الحنی به رئیس سازمان محیط زیست گفت: به فرض که محل احداث پتروشیمی‌ مازندران از نظر شما دارای مشکلات زیست محیطی باشد، آیا در استان مازندران مکان دیگری برای ساخت پتروشیمی وجود ندارد که می خواهید آن را به استان سمنان منتقل کنید؟


به گزارش خزرتیترخبر، منصور علی زارعی در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکرشدیدالحنی به رئیس سازمان محیط زیست افزود: چرا با تدبیر نادرست در این شرایط حساس موجب اختلاف بین مردم استان سمنان و مازندران می‌شوید؟ مردم مازندران از شما می‌پرسند که نامه تنظیمی شما به دولت برای انتقال پتروشیمی به استان همسایه چه وجاهت قانونی دارد؟ آیا شما در این حوزه جز وظیفه ارزیابی محیط زیستی دارید؟

 منصورعلی زارعی اظهار داشت: به فرض که محل احداث پتروشیمی‌ مازندران از نظر شما دارای مشکلات زیست محیطی باشد، آیا در استان مازندران مکان دیگری برای ساخت پتروشیمی وجود ندارد؟ چرا حق مردم مازندران را ضایع می‌کنید؟ اولاً با تنظیم این نامه‌ موجب اختلاف و نارضایتی بین مردم مازندران شده اید و ثانیاً شما مرجع انتقال نبوده‌اید.

این نماینده مجلس خطاب به رئیس سازمان محیط زیست تاکید کرد: چرا دستور متوقف سازی سد فینسک را صادر نمی‌کنید؟ این سد هزاران میلیارد خسارت به بخش کشاورزی و محیط زیست وارد می‌کند؛ به نظر مردم ما حتماً شما می‌خواهید آب مورد نیاز این پتروشیمی را از این سد تامین کنید؛ بنابراین از مردم مازندران عذرخواهی کنید در غیر این صورت به خاطر موارد ذکر شده باید به دستگاه‌های نظارتی معرفی شوید.

به گزارش خزرتیترخبر،با روی کار آمدن سلاجقه،انتقادات بسیار زیاد و کارشناسی شده ای به سازمان متبوع وی و عملکردهای نسنجیده رییس و دیگر مسئولان سازمان حفاظت محیز زیست توسط مسئولین کشوری و نمایندگان شده و هر روز این انتقادها بیشتر می گردد که نشان از ضعف مدیر این سازمان دارد.

بر پایه این گزارش متاسفانه یکی از انتقاداتی که به سلاجقه وارد می باشد انتصابی افرادی صرفا علمی اما فاقد سابقه اجرایی موفق می باشد که مازندران نیز در این حوزه آسیب دیده که متاسفانه انتصاب مدیرکل ضعیف و کم تجربه مدیر کل محیط زیست مازندران نیز باعث انقادات فراوانی از قبل از انتصاب تاکنون بوده و می باشد که امیدواریم یا سلاجقه از ریاست سازمان حفاظت محیط زیست برکنار شود و یا مدیرکل محیط زیست مازندران.

خزرتیترخبر بزودی گزارشی از مسائل پشت پرده انتصاب مدیر کل محیط زیست مازندران و عملکرد ضعیف وی منتشر خواهد کرد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :