آخرین عناوین

سه شنبه 24 خرداد 1401-17:14 کد خبر:101511

نماینده مردم ساری در مجلس خواستار شد :

بازنگری در برنامه های اقتصادی دولت/قدرت خرید مردم کاهش یافت

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: برنامه معیشتی دولت کفایت زندگی روزمره مردم را نمی کند و می طلبد دولت نسبت به بازنگری در برنامه های اقتصادی و حل مشکل مردم اقدام فوری انجام دهد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از خانه ملت، منصورعلی زارعی کیاپی نماینده مردم ساری در مجلس در نشست علنی امروز (سه شنبه، 24 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: برنامه معیشتی دولت کفایت زندگی روزمره مردم را نمی کند و می طلبد دولت با همکاری مجلس نسبت به بازنگری در برنامه های اقتصادی و حل مشکل مردم اقدام فوری انجام دهد.

براساس این گزارش، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس یازدهم ادامه داد: در برخی موارد تولید به ویژه در بخش تامین مواد غذایی مردم با مشکل مواجه شده و ضروری است دولت امنیت غذایی کشور را به خوبی صیانت کند؛ دهک های پایین جامعه به ویژه کارگران، کشاورزان و بازنشستگان در شرایط سخت زندگی قرار دارند و قدرت خرید مردم کاهش یافته است. همچنین دولت در اجرای ساماندهی ارز، زیرساخت های مناسب را ایجاد نکرده که این ایرادی بزرگ است و همچنین در بسیاری از بخش های مدیریتی کشور، مدیران ناکارآمد گذشته حضور دارند دولت در زمینه جایگزین کردن آنها تعلل کرده است.

وی افزود: امروز نباید امور مهم کشور را با آزمون و خطا پیش ببریم، نظارت بر عملکرد اقتصادی دولت توسط مجلس مورد مردم قبول نیست و مردم از مجلس انقلابی نظارت دقیق می خواهند و در شرایط موجود، مجلس هم باید پاسخگو باشد.

به گزارش خزرتیترخبر، زارعی کیاپی در تذکری خطاب به وزیر بهداشت و درمان گفت: گرانی خدمات پزشکی به ویژه تهیه دارو با قیمت چند برابر و ارتباط نامناسب دولت با بیمه ها به ویژه بیمه سلامت در پرداخت ها در شأن مردم به ویژه طبقات ضعیف نیست، امروز احساس درد بیماران در تامین دارو و خدمات پزشکی به مراتب از درد بیماری بیشتر است، آقای عین الهی گزارش غلط به مردم ندهید، میدان چیز دیگری را نشان می دهد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :