آخرین عناوین

جمعه 18 مهر 1393-10:19 کد خبر:1024

رییس هیئت بوکس ساری خبر داد:

ساری خانه اختصاصی بوکس ندارد

رییس هیئت بوکس ساری گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات ورزشکاران رشته بوکس در ساری نداشتن خانه اختصاصی است.


به گزارش خزرخبر،اسماعیل مختارپور در گفت‌وگو با فارس افزود: بوکس ساری جایگاه خوبی در سطح استان ندارد ولی تمام سعی و تلاش ما تحول در این رشته ورزشی مرکز استان است.

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب جوانان در رشته بوکس در ساری خاطر نشان کرد: در حال حاضر حدود 400 بوکسور زیر نظر 15 مربی در باشگاه‌های مختلف در ساری مشغول فعالیت هستند.

رئیس هیئت بوکس ساری با اشاره به نبود امکانات کافی ورزش بوکس در سطح استان به‌ویژه ساری تصریح کرد: علاقه‌مندان به ورزش بوکس با کمترین امکانات و مشکلات زیاد مشغول فراگیری این رشته ورزشی هستند.

مختارپور یکی دیگر از مهم‌ترین مشکلات ورزشکاران این رشته را نداشتن خانه اختصاصی بوکس در ساری خبر داد و ابراز داشت: جوانان ساروی استعداد خوبی در ورزش بوکس دارند که در صورت امکانات خوب و سالن اختصاصی می‌توانند در سطح کشور معرفی شوند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف با مربیان و پیشکسوتان بوکس ساری اظهار داشت: اتاق فکری برای موفقیت و توسعه بوکس ساری ترتیب داده می‌شود و از همه دوستداران در این هم‌اندیشی کمک می‌خواهیم.

رئیس هیئت بوکس ساری از برگزاری مسابقات مختلف لیگ و همچنین دیدارهای دوستانه با استان‌های همجوار را یکی دیگر از برنامه‌های این هیئت عنوان کرد و بیان داشت: چندین سال رئیس هیئت بوکس ساری بودم و به خوبی بوکس را می‌شناسم و برای رسیدن به جایگاه مناسب بوکس ساری باید همه با هم همدل و یک رنگ باشیم.

مختارپور با بیان اینکه من با هیچ شخص خاصی مشکلی ندارم، افزود: از همه پیشکسوتان، مربیان، داوران و دلسوزان ورزش بوکس ساری می‌خواهم که برای موفقیت این ورزش تلاش کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :