آخرین عناوین

جمعه 18 مهر 1393-11:27 کد خبر:1025

حاشیه های عجیب و تاسف بار از سفر دو مسئول کشوری به مازندران

کار 100 روزه و بازدید 100 ثانیه ای/مردم احترامی ندارند

سفر وزیر کشور و رییس مجلس به ساری حاشیه های تاسف بار و نارضایتی مردم را به همراه داشت.


به گزارش خزرخبر،از هفته ها قبل رسانه های مازندران و مسئولان استانی و شهرستانی از سفر دو مقام کشوری به مازندران خبر داده بودند و در مورد سفر این دو مقام تبلیغات زیادی شده بود اما متاسفانه سفر این دو مقام برای مردم ساری و نکا به جز توهین و بی احترامی چیزی به همراه نداشت که گزیده ای از کم محلی این دو مسئول را منتشر می کنیم.

&اولین توهین در سفر وزیر کشور به رسانه های مازندران شد و آن زمانی بود که در جلسه شورای اداری استان،از چند خبرگزاری دعوت شده بود و از رسانه های مجازی و مکتوب استان که انعکاس دهنده خبرهای استان و حتی بیشتر از خبرگزاری ها بازدید کننده دارند نه تنها دعوتی نشده بلکه از ورود آنها نیز جلوگیری شد.

&عدم اعلام برنامه های وزیر کشور به رسانه های استانی و عدم هماهنگی های لازم جهت همراهی رسانه های استان با برنامه های وزیر کشور از دیگر بی احترامی ها به رسانه های استانی بود.

&دیدار وزیر کشور از پروژه های اعلام شده شهرداری ساری با سرعت زیاد و باز هم بدون توجه و عدم حضور در جمع رسانه های مجازی و مکتوب استانی صورت گرفت در صورتی که در این برنامه ها،رسانه ملی اما استانی همواره حضور داشت.

&دیدار وزیر کشور و هیات همراه از منطقه مهرگان نکا نیز داستانی دیگری از بی حرمتی به مردم این منطقه دارد.

&مردم این منطقه نکا که از ساعت ها قبل و با فراهم کردن امکانات پذیرایی از مهمان،آماده دیدار با وزیر کشور و هیات همراه بوده اند متاسفانه با بی توجهی این وزیر روبرو شده اند.

&وزیر کشور در بازدید خود از این منطقه به صورت گذری و حتی بدون توجه به حضور مسئولان شهرستان، عبورکرده و مردم شریف و بزرگوار نکا که آماده استقبال از وی بودند را با این حرکت ناشایست خود، عصبانی کرد.

&مردم غیرتمند نکا، بعد از این حرکت زشت آقای وزیر اعلام کرده اند: ما که با اشتیاق و علاقه به استقبال از وزیر کشورمان آمده بودیم، این آقا، این همه مردم را لایق توقف یک لحظه ای خود ندانست و با کم لطفی و بی مهری از نکا رفت.

& عده ای از مردم با دیدن اتومبیلی که آقای وزیر در آن سوار بود از سر خوش قلبی و رأفت مهمان نوازی، شتابان به سمت خودروی وزیر می رفتند اما دریغ از حرمت داری جناب وزیر!

&رییس مجلس نیز پس از بازدید بزرگترین پروژه اجرای شده ساری در 100 روز( پل تا پل ) که در کمتر از چند دقیقه و با شتاب زیادی صورت گرفت به همراه هیات همراه سوار بر خودرو شده و از پروژه های دیگر سطح شهر ساری که واقعا با فعالیت جهادی به بهره برداری رسیده اند بدون حتی لحظه ای توقف در مکان اجرای آنها ،بازدید نمود که در این بازدیدها چندین خودرو رییس مجلس  را همراهی کرده اند اما این بازدید های درون شهری به جز تعجب و نارضایتی مردم ساری چیزی به همراه نداشت.

&ساری که دارای مشکل ترافیکی می باشد و مردم از این معضل  رنج می برند عصر 5 شنبه به خاطر بسته شدن بسیاری از خیابان ها به خاطر عبور تیم رییس مجلس ، نهایت نارضایتی مردم را به همراه داشت.

&حضور برخی از مسئولین شهرستانی و استانی به همراه نمایندگان ساری و بهشهر و  گرفتن عکس یادگاری با رییس مجلس و .... برای بسیاری از حضار جای تعجب داشت چرا که دریافت پست و منصب و .... را برای مردم تداعی کرد.

&در سخنرانی های رییس مجلس و وزیر کشور برای مردم ساری و کیاسر و .... مواردی از فواید سفرهای این دو مسئول به ساری اعلام نشد که امیدواریم حداقل مسئولین استانی و شهرستانی که دعوت کنندگان این دو مسئول بوده اند در گزارش مبسوطی نتایج عملی سفر این دو مسئول را به اطلاع مردم برسانند.

&یکی از مواردی که برای مردم ساری جای سوال بود این می باشد که پروژه های اجرا شده در ساری بدست کارگران و پیمانکاران پرتلاش ساری و استانی به سرانجام رسید ،پس چرا در افتتاح و بهره برداری از این پروژه ها دو مسئول کشوری دعوت شده اند؟آیا بهتر نبود افرادی که در اجرا و ساخت این پروژه های بزرگ مشارکت داشته اند در افتتاح پروژه ها نیز از آنها استفاده می شد؟

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • شنبه 19 مهر 1393-13:59


    کم کم مردم ما باید به این طور رفتارها ازسوی سران کشوری خو بگیرن و این برخوردها
    کم اتفاق تمی افته و روز به روز داره پررنگ ترمیشه،اوتم نسبت به مردم دلیری که برای آبادانی و سرافزاری ایران حتی از جونشون میگذرند.

    • عرشيا
      شنبه 19 مهر 1393-9:52


      كس نخارد پشت من جز ...
      همين كه عبوري عزيز ونماينده ما شجاعي تونست اين ها را بيارد سرپروژه ها كاري بود كارستان
      چون درادامه عبوري با حضور درتهران اعتبارمياره براي ساري