آخرین عناوین

چهارشنبه 13 خرداد 1394-18:52 کد خبر:10359

طی اعلامیه ای اعلام شد:

اعلام علت آتش سوزی در شرکت نکا چوب

مسئولین شرکت نکا چوب،علت آتش سوزی در این شرکت را اعلام کرده اند.


به گزارش خزرخبر،متن گزارش ارسالی این شرکت به شرح زیر می باشد.

اطلاعیه

با توجه به اخبار منتشره مبنی بر آتش سوزی وسیع در شرکت نکا چوب،بدین وسیله اعلام می گردد به دلیل افزایش بیش از حد دمای هوا و شرایط جوی و وجود خرده شیشه و چسب و همچنین خاک اره حاصل از سمباده نئوپان،در ساعت 19و 30 دقیقه سه شنبه 12/3/94 آتش سوزی حادث و به علت وزش باد گرم،آتش به چوب آلات هیزمی مجاورت خاک اره که از مدت ها قبل در فضای باز دپو شده بود سرایت و به کمتر از 300 متر مکعب چوب آلات هیزمی خسارت وارد گردید که بلافاصله با امکانات شرکت،محلی و شهرهای همجوار آتش سوزی کاملا مهار و هیچگونه تلفات جانی و مصدومیت نداشته است.

از مسئولین استان،مدیریت بحران،فرمانداری میاندورود و شهرداری های میاندورود،ساری ، قائم شهر ،نکا، بابل و مدیریت فرودگاه ساری که در مهار آتش ،این واحد را همکراهی و مساعدت نموده اند نهایت تشکر و امتنان را دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • حاضر
    يکشنبه 17 خرداد 1394-22:45


    با سلام مفهوم چوب هیزمی رو متوجه نشدم من خود چند ساعتی در محل اتش سوزی حاضر بودم چوبهای قطور جنگلی بی زبان بودند که ساعتها سوختند علت اتش سوزی عدم رعایت انبارداری . فقدان اتش نشانی شرکت . بی توجهی به مهار اتش سوزی خاک اره ها بوده که با وزش باد گسترش یافت و بیش از صدهزار لیتر اب هدر رفت و ... خسارتش رو هم بیمه میده خیال همه راحت ...