آخرین عناوین

جمعه 15 خرداد 1394-21:14 کد خبر:10367

شهردار ساری و اعضای شورا پاسخ دهند!!!

انتقادها به شهردار ساری وارد فاز جدیدی شد/اعضای بی تفاوت شورای شهر پاسخ مردم را بدهند

انتقاد های مردم ساری نسبت به شهردار و اعضای شورای شهر ساری وارد فاز جدیدی شد.


به گزارش خزرخبر،مهدی عبوری شهردار ساری که طی مدت خدمت خود تاکنون توانسته در بیشتر بخش ها و به خصوص فنی و عمرانی و فرهنگی و اجتماعی،عملکرد بسیار خوبی از خود و تیم مدیریتی خود به ثبت برساند جایگاه خاص و قابل احترامی در بین اکثر مردم ساری برای خود و تیم کاری خود به دست آورد.

طی ماه ها و هفته های اخیر عبوری در تمامی سخنرانی ها،بر گسترش بخش میراث فرهنگی و ایجاد اشتغال برای جوانان ساروی تاکیدات زیادی نمود که امیدی دیگر را برای مسئولان و مردم به وجود آورد.

اما آنچه که باعث شد تا طی همین مدت ،اکثر مسئولان و مردم ساری در مورد صحبت های آتشین و حاشیه دار عبوری دچار تردید شوند عملکرد های انتصابی این شهردار در حوزه کاری وی می باشد.

عبوری که همواره بر استفاده از نیروهای بومی و ساروی تاکید داشت و دارد متاسفانه در عمل به این سخنان خود نتوانست خوب عمل کند به طوری که مردم را نسبت به عملکرد و نطق های  خود به شک و تردید انداخته است.

در ساختمان مرکزی امارت شهرداری و همچنین شهرداری های مناطق سه گانه و همچنین برخی از سازمان های زیر مجموعه شهرداری ساری،نیروهایی غیر ساروی و غیر بومی مشغول به کار می باشند که بیشتر آنها از دوران شهردار قبلی جذب شهرداری ساری شده اند که جای تاسف برای شهردار قبلی دارد که می توان گفت این عملکرد شهردار قبلی به نوعی کم کاری به جوانان ساروی بوده است اما متاسفانه مشاهده می شود که شهردار فعلی به نوعی دیگر همان راه شهردار قبلی را ادامه می دهد.

جذب نیروهای غیر ساروی و غیر بومی در دوران شهردار قبلی هر کم لطفی و...که بوده تمام شده اما آن چه جای سوال است این می باشد که چرا شهردار فعلی که منتقد شهردار قبلی و عملکردهای ضعیف وی می باشد همان عملکرد را به نوعی دیگر ادامه می دهد؟

به گزارش خزرخبر،آن چه که شهردار فعلی یعنی عبوری در حال ادامه دادن راه حجازی می باشد انتصاب نیروهای غیر بومی و غیر ساروی شاغل در حوزه کاری وی و سازمان های زیر مجموعه اش بر جایگاه ها و بخش هایی مهم از این نهاد بزرگ است.

اگر نگاهی گذرا به بخش های مختلف اداری ساختمان امارت شهرداری و شهرداری های سه گانه و همچنین سازمان های زیر مجموعه این نهاد داشته باشیم ،مشاهده می شود که بیش از 90 درصد پست ها و جایگاه های حساس توسط افراد غیر بومی و غیر ساروی اشغال شده است.

آنچه که جای تاسف برای عبوری و همچنین اعضای شورا می باشد این است که در دوران عبوری ،افراد غیر بومی و غیر ساروی که حتی از نظر تحصیلات و تجربه از بسیاری از جوانان و کارمندان متخصص و با تجربه ساروی و بومی پایین تر می باشند پست ها و جایگاه های مهم را اشغال کرده و بر آن جایگاه ها منصوب شده و نیروهای توانمند و نخبه و مجرب ساری عملا به حاشیه رفته و طرد شده اند.

حال سوال اینجا است که آیا عبوری از این انتصاب ها خبر دارد؟اگر خبر دارد و عکس العملی نشان نمی دهد باید گفت که دیگر مردم ساری،عبوری و حرف های دو پهلوی وی را نیز باور نخواهند کرد.

سوال بعدی اینجاست که اگر عبوری از این جا به جایی ها خبر ندارد که باز هم نقطه ضعف بزرگی بر عملکرد این شهردار پر تلاش می باشد که در حوزه کاری و دستگاه زیر مجموعه وی اتفاق می افتد ،باید به حال ساری و این شهردار بی خبر غبطه خورد که چشم خود را به عملکرد زیر مجموعه خود بسته و فقط به حرف های قشنگ و فریبنده اطرافیان نزدیک خود که او را از اتفاقات زیر مجموعه وی آگاه نمی کنند تکیه دارد.

انتقادی که در این جا به وجود می آید این است که آقای عبوری:مردم ساری و جوانان خوب ،مومن،نخبه،متخصص و باوفای ساری حاضر نیستند که شما اشتغال زایی در بحث گردشگری و ... نمایید اما آن ایجاد اشتغال ها، باز هم توسط افراد غیر بومی و غیر ساروی اشغال گردد.

عبوری که در شعارهای جدید خود با کنایه و متلک به برخی از منتقدین و دشمنان خود و به قول خودش دشمنان ساری، اعلام می دارد که مردم به عملکردها رای می دهند نه به شعارها،حال باید پاسخ دهد عملکرد سوال برانگیز خود را در این بخش به چه صورت توجیح می کند؟؟!!

خزرخبر قبلا به صورت شفاهی چند مورد از انتصاب های افراد غیر متخصص و غیر بومی و غیر ساروی را به عبوری یادآوری کرده و هشدار داده بود اما ظاهرا عبوری با توجه به مسائل پشت پرده که هر یک از این افراد غیر بومی از آن امتیاز استفاده می کنند (وابستگی اکثر افراد غیر بومی به مقامات و یا ....) تاکنون نتوانست و یا شاید هم نمی تواند در مقابل این جا به جایی ها از اختیارات خود استفاده کرده و جوانان و متخصصان ساروی مشغول به کار در شهرداری را جایگزین آنها کند.

البته تمام موارد فوق را باید در ضعف رییس شورا و برخی از اعضای پر ادعای شورای شهر ساری هم به حساب آورد که فقط به حرف های زیبا و قشنگ خود و عملکردهای همراه با سوال های بیشمار شهردار ساری می نازند و باید به آنها اعلام کرد که در دور بعدی انتخابات شورا،باید پاسخ این سوال های مردم ساری را بدهند که مگر شورا نقش نظارتی و...ندارد؟مگر اعضای شورا اهل ساری نیستند؟چرا اعضای شورا تعصب ساروی بودن خود را فراموش کرده اند؟آیا اعضای شورای شهر ساری هم ادعای بی اطلاعی از این انتصاب های غیر کارشناسی دارند؟البته در مورد برخی از اعضای شورا و عملکردهای ضعیف برخی از آنها به زودی مطالبی مستند منتشر می شود که امیدواریم بتوانند پاسخگوی مردمی باشند که دل به آنها بسته و به امید تعصب و ساروی بودن آنها به آنها رای داده اند نه....؟؟؟!!!!

در طی روزهای آینده،خزرخبر اسامی تمامی افراد غیر بومی و غیر ساروی را که در زمان حجازی و عبوری پست های مهم و حساس و همچنین جایگاه های معاونت ها و بخش ها را تصاحب کرده اند برای مردم ساری و مسئولان منتشر خواهد کرد تا مشخص شود آیا باز هم مردم به حرف ها رای می دهند و یا عملکردها؟؟!!!!

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • چرا
    سه شنبه 19 خرداد 1394-9:14


    شنيديم جديدا انتصابي درشهرداري مركزي ساري صورت گرفت كه شخصي كه قبلا توسط شهردارعبوري به جهت تخلفات زيادومحرزبودن تخلفاتش عزل شده بوئ مجددا درپست جديدي آن هم درطبقه هم كف ساختمان مركزي منتصب گرديد گفته ها از دخالت عضوشورا دراين انتصاب خبردادند كه باتوجه به نزديكي انتخابات حدث استفاده ابزاري از نيروها ميرودضمنا برخي معاونان هم نقش فعالي باشوراييان دارند