آخرین عناوین

شنبه 16 خرداد 1394-13:19 کد خبر:10371

باز هم انتصاب یک سرپرست:

پایان ماموریت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر

ماموریت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر پایان یافت و به‌زودی سرپرست این اداره معرفی می‌شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، با توجه به گذشت بیش از 2.5 ماه از پایان ماموریت علی‌اصغر باباکوهی‌اشرفی در سمت مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر، بالاخره زمان بازگشت او به مجموعه صدا و سیمای مرکز مازندران فرا رسید.

علی‌اصغر باباکوهی‌اشرفی دارای مدرک کارشناسی گرافیک و کارشناسی ارشد پژوهش هنر است، او از اول فروردین 90، مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر را به عهده گرفت و ماموریت او در اول فروردین 94 به پایان رسید.

علی‌اصغر باباکوهی‌اشرفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بهشهر، گفت: امروز، پایان مدیریت او در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر است و تا پایان هفته نیز به کار اصلی خود در سیمای تبرستان باز می‌گردد.

از آنجا که اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قصد دارد تا از نیروهای خود در سمت‌های مختلف استفاده کند، لذا مسعود فلاح که در حال حاضر کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر است و معاونت فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران را نیز در کارنامه خود دارد،به‌زودی حکم سرپرستی خود را دریافت می‌کند.

وی در حال گذراندن دوره کارشناسی ارشد علوم و حدیث است و حدود دو سال از فعالیت او به عنوان کارشناس فرهنگی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر می‌گذرد.

به گزارش فارس، شهرستان بهشهر دارای بیش از دو هزار فعال در عرصه فرهنگ و هنر است که به‌ویژه در رشته‌های موسیقی سنتی، تئاتر، شعر و خوشنویسی‌، هنرمندان شاخصی دارد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :