آخرین عناوین

شنبه 16 خرداد 1394-14:48 کد خبر:10372

مدیر کل ارشاد ،اولین تغییر اداری را انجام داد:

مسئول جدید حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران معرفی شد

معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از تلاش های مسئول قبلی حراست این اداره کل قدردانی و مسئول جدید را معرفی کرد.


به گزارش خزرخبر،مسئول جدید حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با حضور معاون اداری و مالی این اداره معارفه شد.

سید اسماعیل احمدی معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در آیین معارفه حسین شعبانی مسئول جدید حراست این اداره کل گفت: حراست با پیگیری های مستمر خود در ابعاد گوناگون به ارتقاء سطح کیفی فعالیت های فرهنگی و هنری کمک های شایانی کرده است و امیدواریم با ورود مسئول جدید این روند همچنان با توجهی جدی استمرار یابد.

احمدی افزود: امیدواریم مسئول جدید حراست باتوجه به شخصیت ، تعهد کاری و سابقه کار در این عرصه ، در صدور مجوزها وتعامل با اهالی فرهنگ و هنر نهایت همکاری ها و تلاش خود را به کار ببندد تا این امور با سلامت کامل اداری انجام شود.

معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از تلاش های  ناصر علینژاد مسئول قبلی حراست این اداره کل قدردانی  و برای وی آرزوی توفیق کرد.

خزرخبر با آرزوی توفیق روز افزون برای ناصر علینژاد مسئول قبلی حراست ارشاد که از موفق ترین نیروها بوده و همواره بیشترین و بهترین تعاملات را با ارباب رجوع ها و به خصوص رسانه ها داشته،برای حسین شعبانی که وی نیز از نیروهای مجرب و متخصص و جوان می باشد آرزوی توفیقی بیشتر را دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • الف - م
    شنبه 23 آبان 1394-11:30


    مدير محترم حراست اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران

    باسلام و احترام ؛
    بدينوسيله به استحضار مي رساند در اداره ارشاد سوادكوه برخي از كاركنان اصلا" ادب و نزاكت درستي ندارند و هر چه دلشان مي خواهد بي احترامي مي نمايند . مهرداد حق دوست كه الحق كلمه ( حق ) را بي ارزش نموده دائما" بد و بيراه مي گويد و اصلا" احترامي براي يك خانم كارمند قائل نمي شود . همچنين كارمند ديگري به نام مهدي يزداني به همين شيوه عمل مي كند . اينطور كارمندان براي ما شدند شر اداره . امانمان را بريدند و دائم ما جنگ اعصاب داريم . فحاشي مي كنند . تهديد مي كنند . هوار مي كشند . جايگاه اداري اين اداره به جنگ و جدال و بد وبيراه مبدل گرديده . رابط حراست اين اداره آقاي فرجي كه آنقدر بي تفاوت است فقط مي نشيند گوش مي كند . هيچ عكس العملي از خود نشان نمي دهد . اين بي احترامي ها و بي ادبي هاي جند كارمند را تا كي بايد گوش دهيم . لطفا" رسيدگي فرماييد.