آخرین عناوین

يکشنبه 17 خرداد 1394-10:40 کد خبر:10377

امام جمعه بابلسر خطاب به مسئولان:

اگر مشکلات ساحل بابلسر حل نشود، مردم را بسیج می‌کنم

امام جمعه بابلسر با انتقاد از شنای مختلط مردم در دریا، گفت: اگر مشکلات ساحل حل نشود، مردم را بسیج می‌کنم و جلوی مشکلات را می‌گیریم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام علی‌اکبر طلابیان در جلسه هماهنگی برگزاری طرح ساحل سالم که با حضور مسئولان بابلسر در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این جلسات برای تقدیر و تشکر از یکدیگر نیست بلکه برای شناسایی عیوب و رفع آنها است؛ در جلسات باید صریح و روشن عیوب کار مطرح شود.

وی با انتقاد از به‌موقع برگزار نشدن طرح سالم‌سازی دریا در بابلسر، افزود: در اصل، طرح سالم‌سازی دریا ناقص در حال اجرا است.

امام جمعه بابلسر تصریح کرد: احساس مسئولیت در مسئولان کم شده و مشکلات شهر را به گردن دیگری می‌اندازند، اگر نمی‌توانید دریا را ساماندهی کنید، مردم می‌توانند.

طلابیان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)، تاکید کرد: دین ما را هم دارند تحریف می‌کنند.

وی با انتقاد از شنای مختلط مردم در دریای بابلسر، بیان کرد: طرح‌‌های سالم‌سازی دریا نمی‌تواند مردم را جذب کند و هر اتفاقی که می‌افتد به گردن نیروی انتظامی می‌اندازند.

امام جمعه بابلسر خاطرنشان کرد: اگر مشکلات ساحل حل نشود، مردم را بسیج می‌کنم و جلوی مشکلات را می‌گیریم.

طلابیان با تقدیر از برگزاری طرح فرهنگی ساحل سالم توسط سپاه در بابلسر، گفت: در سالیان گذشته نیز این طرح برگزار شده است ولی دارای نواقصی بوده است که لازم است امسال برطرف شود.

وی در پایان با بیان اینکه همه باید نسبت به برگزاری این طرح احساس مسئولیت کنند، خواستار همکاری همه ادارات شهرستان بابلسر برای برگزاری طرح ساحل سالم شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :