آخرین عناوین

دوشنبه 18 خرداد 1394-9:48 کد خبر:10382

فرماندار بهشهر اظهار داشت:

مسکن نشینان شهرک امام بهشهر بلاتکلیف هستند

فرماندار بهشهر گفت: بلاتکليفی ۴۲ خانواده مستقر در مسکن مهر شهرک امام بهشهر بايد با فوريت رفع شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهر، محمدتقی نورزاد، شامگاه یکشنبه در جلسه شورای مسکن مهر بهشهر افزود: طولانی شدن مسکن مهر و افزايش قيمت در برخی موارد، حلاوت و شيرينی مسکن مهر را به کام متقاضيان تلخ کرده است که بايد رفع شود.

وی اظهار داشت: هم اکنون مسکن مهر ۲۴۰ واحدی روبروی چيت سازی بهشهر و ۸۰۰ واحدی شهرک امام در حال ساخت و ساز است که بايد با برنامه ريزی مناسب برای اتمام اين پروژه ها با فوريت وارد شويم تا با سکونت متقاضيان در مسکن مهر، برخی از مشکلات برطرف شود.

فرماندار بهشهر با بيان اينکه تاسيسات روبنايی در شهرک امام از نيازهای اساسی و مهم است، يادآور شد: بايد در اين شرايط فوق العاده و استثنايی همه مسئولان شهرستانی و استانی با فوريت وارد شوند تا مسکن مهر واگذار شود.

نورزاد ادامه داد: ۴۲ واحدی شهرک امام نیز از جمله موارد دارای مشکل است که متقاضيان ساکن شدند اما به پيمانکار بدهکار هستند و اميدواريم با کمک بانکها و ارائه وام و تسهيلات مناسب، پيمانکار به پول خود برسد و بدهی متقاضيان نيز پرداخت شود.

وی با اعلام اينکه در اين رابطه همه ما مسئول هستيم گفت: پيمانکاران با قيمت مقطوع قرارداد بستند اما با سه برابر شدن قيمت ها به مشکل برخوردند که بايد کمک کار باشيم تا پيمانکار متضرر نشود و مردم هم صاحب خانه شوند و لذا همه بايد با آگاهی کامل در رابطه با مسکن مهر وارد شده و به مردم و جامعه خدمت کنيم.

فرماندار بهشهر در پايان گفت: مشکلاتی در رابطه با مسکن مهر بهشهر و ۴۲ واحدی و مشکلات عدم پرداخت بدهی ها به بانک وجود دارد که بايد اين مسائل با هم انديشي رفع شود و کار به دستگاه قضايی کشيده نشود.

رئيس اداره راه و شهرسازی بهشهر نيز درسخنانی با بيان اينکه در مسکن مهر ۴۲ واحدی، ۲۸ واحد آن مشکل سند ندارد يادآور شد: اين افراد می توانند انتقال سند را انجام دهند و ۱۳ مورد شکايت وجود دارد که بايد اين مسائل حل و فصل شود تا سند واگذار شود.

حسين عرفانی با اشاره به مشکل مسکن ۶۰ واحدی جعفری نيز اظهار داشت: اين مشکل در شورای مسکن استان بررسی و مصوب شد افزايش قيمت به متقاضيان اعلام شود که ابلاغ شد اما متقاضيان زير بار افزايش قيمت اعلام شده توسط استانداری نمی روند.

وی افزود: افزايش قيمت مصوبه شورای مسکن استان و مورد تاييد استانداری است که براساس قانون تا دوبار اخطاريه به متقاضيان مسکن مهر اعلام و ارسال می شود و اگر اقدامی انجام نشود افرادی که اين افزايش قيمت را قبول ندارند از سيستم حذف می شوند.

عرفانی گفت: پروژه های مسکن مهر در روبروی چيت سازی و شهرک امام بهشهر در حال اتمام است و با انجام برخی از کارهای روبنايی و تاسيسات مورد نياز، به زودی با اتمام پروژه ها، واگذاری به متقاضيان انجام می شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :