آخرین عناوین

سه شنبه 19 خرداد 1394-19:52 کد خبر:10395

هر دم از این باغ بری می رسد !

انتخاب سرپرست به جای برگزاری مجمع تجویزی جدید در ورزش مازندران!

وضعیت نابسامان هیات انجمن های ورزشی مازندران و حاشیه های آن همچنان ادامه دارد.


به گزارش خزرخبر، در حالیکه انتظار جامعه ورزشی از دستگاه ورزش و علی الخصوص از حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان این بود که هر چه زودتر مجمع انتخاباتی هیات انجمن های ورزشی استان مازندران را برگزار کند شنیده شده فدراسیون انجمن های ورزشی در حکمی خانم مولود کفشی نائب رئیس بانوان این هیات را به عنوان سرپرست منصوب کرده است.

همه این موارد در حالی اتفاق افتاده که تاکنون و بر اساس اطلاعیه اداره کل ورزش و جوانان افراد داوطلب 2 بار برای حضور در این انتخابات ثبت نام کرده و حتی تائید صلاحیت آنان نیز آمده است.

از سویی رئیس سابق این هیات با توجه به اینکه چند ماه ریاست وی تمام شده بود همچنان ریاستش پایدار باقی ماند و عملاً کسی به جای وی تعیین نشده بود تا اینکه در اقدامی قابل تامل نائب رئیس بانوان این هیات که از قضا از پرسنل اداره ورزش و جوانان شهرستان بهشهر است بر اساس هماهنگی های به عمل آمده !!! فعلاً سرپرست هیات شده است.

از طرفی دیگر شنیده شده برخی از مسئولین انجمن های تحت پوشش این هیات، روسای هیات های شهرستانی و برخی از اعضای مجمع با جمع آوری امضا و ارسال به مسئولین ارشد استانی و کشوری در نظر دارند در قبال این حرکت اداره کل ورزش و جوانان انتقاد خود را اعلام نمایند.

لازم به یادآوری است اداره کل ورزش و جوانان مازندران چند روز قبل نیز مجمع انتخابات هیات ووشو مازندران را برگزار نکرده بوده که منجر به اعتراض و تجمع ورزشکاران در اداره کل ورزش و جوانان مازندران شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :