آخرین عناوین

پنجشنبه 24 مهر 1393-1:41 کد خبر:1040

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انتصابی دیگر انجام شد:

رییس اداره آب و فاضلاب امیرکلا معرفی شد

با حضور معاون شرکت آبفای شهری مازندران، امام جمعه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر امیرکلا، رئیس اداره آب وفاضلاب امیرکلا معرفی شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای شهری مازندران، معاون مالی و پشتیبانی شرکت، در این مراسم، ضمن اشاره به  اینکه تامین آب نوعی سقایی است که در دین اسلام برای آن ثواب بسیاری تعریف شد، گفت: امیدواریم با خدماتی که به مردم ارایه می شود، کارکنان این شرکت از اجر معنوی آن نیز برخوردار شوند.

هرمز نیاز آذری، با تاکید بر اینکه دنیای امروز با چالش جدی آب مواجه است، افزود: وضعیت آب مازندران در نقطه حساسی قرار دارد که با صرفه جویی درست می توان از این وضعیت خارج شد.

وی، ادامه داد: با افزایش گرمای هوا، فرا رسیدن تعطیلات نوروز و افزایش ۳ برابری جمعیت شناور استان، در ساعات اوج مصرف، با کمبود و افت فشار آب در برخی از شهرها به ویژه شهرهای ساحلی و غربی مواجه هستیم.

معاون مالی و پشتیبانی شرکت آبفای شهری مازندران، با اشاره به اینکه ۵ درصد آب شرب مازندران از طریق آبهای سطحی و مابقی از آبهای زیر زمینی تامین می شود، گفت: با توجه به وضعیت جوی و کاهش ذخایر آب سفره های زیر زمینی، این استان در آینده با مشکل جدی آب شرب مواجه می شود.

نیازآذری، با بیان اینکه امیرکلا و شهرهای گروه الف تا دو سال قبل با کمبود آب مواجه بودند، تصریح کرد: با راه اندازی تصفیه خانه آب بابل و افزایش ۳۰۰ لیتری آب در مدار بهره برداری، این مشکل به حداقل رسید.

وی، با تاکید بر اینکه آب مایه حیات است و جایگزین ندارد، افزود: در بابل وامیر کلا برای هر یکهزار لیتر آب در حدود  ۱۵۰ تومان از مشترکین دریافت می شود که قیمت بسیار پایینی است بنابراین برای ارایه خدمات بهتر به مشترکین متعادل سازی قیمت تمام شده آب ضروری است.

معاون مالی و پشتیبانی شرکت آبفای شهری مازندران، تعامل و همکاری مسئولان شهری را در ارایه خدمات مناسب موثر دانست و تصریح کرد: هدف ما تامین رفاه و آسایش مردم است.

رضا سلیمانی رئیس شورای شهر امیرکلا نیز در سخنانی، ضمن اشاره به بهبود وضعیت آب شرب ساکنان این شهر ، از خدمات کارکنان شرکت آبفای شهری مازندران قدردانی کرد و خواستار اجرایی نمودن فاز مطالعاتی طرح  فاضلاب امیرکلا شد.

گفتنی است در این مراسم، سیدمحسن جعفریان امیری به عنوان رئیس اداره آب وفاضلاب امیر کلا معرفی و از زحمات عبدالرحمن ملک خیلی تقدیر به عمل آمد.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :