آخرین عناوین

پنجشنبه 24 مهر 1393-7:33 کد خبر:1042

انتقاد امام جمعه کجور از بدقولی استاندار مازندران

امام جمعه کجور از بدقولی استاندار مازندران برای سفر مجدد به کجور انتقاد کرد و گفت: استاندار مازندران باید پاسخگوی مردم کجور باشد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام یزدان جهاندار‌لاشکی در آیین تقدیر و معارفه بخشدار کجور که با حضور مسئولان شهرستانی، بخش کجور و بخش مرکزی در سالن همایش‌های کانون شهید باهنر نوشهر برگزار شد ضمن گلایه‌مندی از عدم نظرخواهی از وی درباره محل برگزاری مراسم تودیع و معارفه بخشدار جدید کجور اظهار داشت: این مراسم را می‌توانستیم در یکی از مساجد کجور برگزار کنیم.

وی به سفر استاندار مازندران در فروردین ماه امسال به شهر کجور اشاره کرد و افزود: در جلسه‌ای که فلاح جلودار استاندار مازندران در مسجد شهر کجور حضور یافت به صراحت قول داد که حدود دو ماه بعد با کارگروه خودش مجددا به بخش کجور سفر می‌کند و پیگیر مشکلات کجور می‌شود اما اکنون چند ماه گذشته است و خبری از حضور ایشان و کارگروه در بخش کجور نشد.

جهاندار‌لاشکی با تاکید بر اینکه استاندار مازندران باید پاسخگوی مردم کجور باشد اظهار داشت: در این زمینه فرماندار نوشهر نیز باید پیگیر این بدقولی استاندار باشد و علت را جویا شود.

وی به مشکلات موجود مردم بخش کجور در زمینه عدم دسترسی راه ورودی از آزاد راه تهران شمال به ورودی بخش کجور و اینکه ما از دولت تدبیر و امید نشاطی در کجور ندیدیم اشاره کرد و افزود: آیا پایین آمدن روستاییان کجور از آزاد راه تهران شمال برای دسترسی به ورودی بخش کجور نشاط می‌دهد.

امام جمعه کجور با ابراز نگرانی از مهاجرت‌ها و خالی از سکنه شدن بسیاری از روستاهای کجور گفت: وقتی استاندار قول می‌دهد اما نمی‌آید همین اتفاقات می‌افتد.

وی خاطرنشان کرد: همایش علمای کجور در آینده‌ای نزدیک در بخش کجور برگزار می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • شايد
    پنجشنبه 24 مهر 1393-9:49


    هميشه همين طور بوده و بايد ديگه به اين بدقولي ها عادت كرده باشيم.

    شايد اين هفته بيايد شايييييييييييييييييييييييييييييييييييييد