آخرین عناوین

جمعه 25 مهر 1393-18:41 کد خبر:1054

معارفه نخستین امام جمعه ایزدشهر مازندران

نخستین امام جمعه ایزدشهر شهرستان نور، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی معارفه شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، با حضور مسئولان استانی و شهرستان در شورای اداری شهرستان نور که در سالن اجتماعات شهرداری ایزدشهر برگزارشد، حجت‌الاسلام رحمت‌الله‌ حاجی‌زاده به عنوان نخستین امام جمعه شهر ایزدشهر معارفه شد.

عبدالوحید فیاضی‌ نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در آئین معارفه امام جمعه ایزدشهر اظهار کرد: نماز جمعه از برکات نظام جمهوری اسلامی است که توسط امام راحل پایه‌گذاری شد.

وی تصریح کرد: به برکت انقلاب از ابتدای پیروزی انقلاب در مرکز شهرستان امام جمعه منصوب شد و نماز باشکوه جمعه با حضور پر شور و شعور اهالی شهرستان اقامه می‌شد و در چند سال اخیر با توجه به سیاست‌های نهاد نماز جمعه کشور این امر گسترش یافت و از سال‌های قبل در چمستان نور با معرفی امام جمعه شاهد اقامه نماز جمعه مستقل در این بخش بوده و هستیم.

وی گفت: در ادامه این سیاست‌گذاری و بنا به درخواست شهروندان ایزدشهر و پیگیری امام جمعه مرکز شهرستان و دیگر مسئولان شهرستانی و محلی، امروز شاهد معرفی امام جمعه در ایزدشهر هستیم و نخستین نماز جمعه مستقل در این شهر هم اقامه می‌شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس تقویت و گسترش جایگاه نماز جمعه و افزایش این تریبون سیاسی ـ مذهبی را سبب تقویت نظام اسلامی عنوان کرد.

این مسئول نقش نماز جمعه در انقلاب را برجسته توصیف کرد و گفت: ایجاد پایگاه نماز جمعه در شهر همگام با حاکمیت روح معنوی است و دو رکن فرهنگی دینی و سیاسی در این شهر حرکت جدیدی را آغاز می‌کند.

وی در پایان به حضور مسئولان در نمازهای جمعه اشاره کرد و افزود: حضور مسئولان در صفوف نماز جمعه سبب شناخت بهتر و احترام این جایگاه می‌شود و از طرفی ارتباط بین مردم و مسئولان را تقویت می‌کند و سبب حل مشکلات و توسعه عمرانی و سیاسی می‌شود.

به گزارش فارس در ادامه جلسه، شرکت‌کنندگان در جلسه به همراه اهالی ایزدشهر به سمت محل برگزاری نماز جمعه (مسجد هاشمی ایزدشهر) حرکت و در صفوف به هم‌ فشرده نخستین نماز جمعه را در این شهر اقامه کردند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :