آخرین عناوین

شنبه 26 مهر 1393-22:49 کد خبر:1056

مسئول مشارکت زنان در دفاع مقدس مازندران خبر داد:

اولين نشست شوراي هماهنگي زنان ايثارگر مازندران

مسئول مشارکت زنان در دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت:اولين نشست شوراي هماهنگي زنان ايثارگر مازندارن در ساري با حضور مسئولان كشوري برگزار مي شود.


به گزارش خزرخبر ،گلی کهنسال در گفتگو با مهر با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس به مازندران گفت: کتاب بیمارستان جنگی نوشته فاطمه تارینگو با حضور این مسئول کشوری رونمایی می شود.

وی گفت: در این سفر«فرشته حشمتیان» معاون هماهنگی نهادها، سازمان ها و دستگاه های اجرایی و امور استان ها و « مریم ارشدی» مسئول روابط عمومی سازمان ، مجتهدزاده را همراهی خواهند کرد.

کهنسال با اشاره به برنامه سفر یک روزه مجتهدزاده به مازندران اظهار کرد: مجتهد زاده پس از استقبال مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و کارکنان این اداره کل، به ساحت هشت شهید گمنام باغ موزه دفاع مقدس مازندران ادای احترام خواهد کرد.

وی تصریح کرد: پس از آن مجتهد زاده و هیئت همراه ضمن بازدید از محل ساخت باغ موزه دفاع مقدس مازندران، از کمیته جمع آوری آثار جنگ این استان دیدن خواهد کرد.

مسئول مشارکت زنان در دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارز ش های دفاع مقدس مازندران افزود: گردهمایی نویسندگان و شاعران زن، زنان نام آور ایثارگر مازندرانی، اصحاب رسانه، تشکلات مردم نهاد از دیگر برنامه های سفر یک روزه مجتهدزاده است.

کهنسال با اعلام اینکه نشست شورای هماهنگی زنان ایثارگر با حضور نمایندگان نهادها، سازمان ها و دستگاه های اجرایی از دیگر برنامه های این سفر خواهد بود، خاطرنشان کرد: شرکت در جلسه شورای مدیران و کارکنان اداره کل حفظ آثار، سرکشی از بازماندگان راوی کتاب بیمارستان جنگی(فاطمه تارینگو) و حضور در جلسه هیأت امنای بنیاد حفظ آثار در سالن شماره یک استانداری مازندران از دیگر برنامه های این روز رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس خواهد بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :