آخرین عناوین

يکشنبه 27 مهر 1393-19:32 کد خبر:1061

مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران خبر داد:

اجرای طرح سپاس در مازندران

مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان با بیان اینکه طرح سپاس با جديت تمام در استان مازندران در حال اجرا است گفت:در شش ماهه اول سال جاري بيش از 9 هزارنفر از خانواده هاي شاهد و ايثارگر استان درطرح سپاس مورد تكريم قرارگرفته اند.


به گزارش خزرخبر، عباسعلي رضايي با بيان اينكه تكريم از خانواده هاي شهدا و ايثارگران تكريم از ارزشها ، آرمانها و اهداف شهداي عزيز است افزود: سپاس گزاري و تعظيم به مقام والاي انسان هايي كه با گذشت و ايثارگري و و دراه حفظ شعائر اسلامي، همه هستي خود را فداي اسلام و انقلاب كرده اند يك تكليف ديني ، ذاتي و الهي بشمار مي رود.

وی با اشاره به اينكه قدرشناسي از بازماندگان شهدا و ايثارگران بايد در جامعه پر رنگ جلوه داده شود اظهار داشت:تعظيم،تكريم و تجليل ازاسوه ها و اسطوره هاي ايثار و پايمردي همانند فرهنگ ايثار و شهادت بايد درجامعه همگاني،فراگير و نهادينه گردد و همه آحاد جامعه،سپاسگ زاري ازخاندان معزز شهدا و ايثارگران را براي خود يك توفيق بزرگ بدانند.

رضايي در ادامه تصریح کرد:طرح سپاس(( مراجعه خادم به مخدوم))درمازندران با هدف تكريم و تجليل و رفع مشكلات ايثارگران با جديت در حال اجرا است.

مدیر کل بنیاد شهید مازندران خاطر نشان کرد: در شش ماهه اول سال 93 بيش از 9 هزار ديدار در قالب طرح سپاس از والدين، همسران و فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان بصورت حضوري در منازل اين عزيزان انجام گرفته است .

وی اظهار داشت: در اين ديدارها ضمن تجليل و دلجويي ،مشكلات ايثارگران با توجه به نوع درخواست آنان در زمينه هاي مختلف خدماتي مورد بررسي و پيگيري قرار مي گيرد.

رضایی تصریح کرد: اين ديدارها بر اساس برنامه ريزي و زمانبندي مشخص در 270 گروه و21 شهرستان استان با هماهنگي بنياد شهيد استان صورت گرفته است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • رضا
    دوشنبه 28 مهر 1393-9:2


    خدا قوت،‌چي ميشد همه نهادها مثل اين سازمان به دنبال پيگيري مشكل افراد باشد و براي رفع اون مشكل از هر كمك و تلاشي دريغ نكنند