آخرین عناوین

دوشنبه 28 مهر 1393-11:43 کد خبر:1063

مدیرکل مدیریت بحران مازندران:

جزئیات خسارات سیل در مازندران

مدیرکل مدیریت بحران مازندران جزئیات خسارات وارده بر اثر ریزش باران و وقوع سیل در این استان را اعلام کرد.


 به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس ، رستم زرودی با اشاره به بارندگی‌هایی که از شب گذشته در مازندران آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد، گفت: بیشترین بارندگی‌ را در رامسر با 120 میلی‌متر، نوشهر با 104 و ساری با 82 میلی‌متر داشتیم.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران بیان داشت: در شهرستان عباس‌آباد یک کارگر 24 ساله ارومیه‌ای حین کار به دلیل آب‌شستگی و ریزش دیوار خانه قدیمی فوت شد.

این مسئول گفت: برخی از روستاهای عباس‌آباد دچار آبگرفتگی شدند که با همت فرماندار و بخشدار و دستگاه‌های اجرایی در حال رفع مشکل هستند، جاده‌های عباس‌آباد در روال عادی قرار دارند و قطعی آب و برق و گاز نداریم.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به آبگرفتگی در برخی از روستاهای چالوس مانند «اشکاردشت»، گفت: آبگرفتگی معابر شهری از جمله در خیابان 17 شهریور چالوس نیز سبب بسته شدن این خیابان تا ساعت هشت صبح شد که اکنون به همت شهرداری و دستگاه‌های اجرایی بازگشایی شد.

وی گفت: سرریز کردن رودخانه «گندآب‌رود» چالوس سبب آبگرفتگی منازل روستاهای حاشیه این رود از جمله خرمنه علیا و مهدی‌آباد شد، بخشی از روستای عرب‌خیل نیز دچار مشکلات سیلاب و آبگرفتگی منازل شد.

زرودی اظهار داشت: ریزش کوه و آبگرفتگی محور چالوس به مرزن‌آباد سبب مسدود شدن این بزرگراه از سمت شمال به جنوب شده است.

وی بیان داشت: ریزش دیوار و آبگرفتگی منازل و معابر شهری و برخی روستاهای نوشهر نیز گزارش شده است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران ادامه داد: مجتمع «ملکار» نوشهر نیز دچار آسیب شد و اکنون آب شرب این مجتمع آلوده است، مسئولان مربوطه در حال رفع مشکل هستند.

وی از تعطیلی تمامی مدارس نوشهر و چالوس خبر داد.

زرودی از آبگرفتگی چندین معابر شهری و روستایی در شهرستان نور خبر داد که مسئولان و دستگاه‌های مربوطه در حال رفع مشکل هستند.

وی بیان داشت: در شهر ساری نیز که سومین شهر پرباران از شب گذشته تاکنون است، بخشی از نقاط غربی و شمالی دچار آبگرفتگی بود که با کمک شهرداری و دستگاه‌ها مربوطه تخلیه آب صورت گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران در پایان گفت: سایر شهرهای استان روال عادی دارند اما به‌صورت کلی آبگرفتگی در سطح معابر را داریم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :