آخرین عناوین

دوشنبه 28 مهر 1393-12:27 کد خبر:1066

اقدام برای کاهش خسارات احتمالی:

ستاد بحران شهرستان چالوس در آماده باش کامل قرار دارد

فرماندارچالوس گفت: یکی از معضلاتی که موجب می شود، در مناطقي از شهر با بارش باران دچار آب گرفتگی شویم بحث آب هایی است که به دلیل تعریض جاده کمربندی و احداث تونل شهری وارد رودخانه گند آب رود و به سمت شهر هدایت می شود.


به گزارش خزرخبر، محمد ناصر زندی در گفت و گو با تسنیم اظهار کرد: به دلیل بارش شدید باران شاهد آب گرفتگی در بسیاری از مناطق شهری چالوس، بخش مرکزی و شهر هچیرود هستیم.

وی گفت: ستاد بحران شهرستان در آماده باش کامل قرار دارد و برای کاهش خسارات احتمالی گام بر می دارد.

زندی بیان کرد: از نظر امکانات خودرویی و نیروی انسانی دچار مشکل نیستیم و در حال حاضر نیاز شدید به پمپ آبکش برای تخلیه آب های منازل داریم.

فرماندار چالوس گفت: آب گرفتگی  معابر در حوزه شهری چالوس ،بخش مرکزی و شهر هچیرود داریم که تلاش می شود از این بحران خارج شویم.

وی افزود: در بخش مرکزی چالوس بیشترین آب گرفتگی آن به دلیل عدم مدیریت آب های سطحی در آزاد راه تهران شمال است.

خبر دیگر اینکه، شهردار چالوس گفت: بیشترین آب گرفتگی در مناطق شهری چالوس در حوزه اشکاردشت، فرهنگ، پالوج ده و منطقه خزر تا هتل کوروش و الف کلا و آیشبن می باشد مه معابر و منازل دچار آب گرفتگی شده است.

ایوب صالحی افزود: در حال حاضر نیروهای امدادی در سطح شهر حضور داشته و مشغول پاک سازی معابر و مناطلی که دچار آب گرفتگی شده هستند.

شهردار چالوس تاکید کرد: یکی از معضلاتی که موجب می شود، در این مناطق از شهر با بارش باران دچار آب گرفتگی شویم بحث آب هایی است که به دلیل تعریض جاده کمربندی و احداث تونل شهری وارد رودخانه گند آب رود و به سمت شهر هدایت می شود.

صالحی تاکید کرد: تمامی نیروهای امدادی شهرداری در نقاط مختلف شهری حضور دارند و جلسه ستاد بحران شهرداری چالوس نیز در حال برگزاری است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :