آخرین عناوین

دوشنبه 28 مهر 1393-13:8 کد خبر:1068

رئیس مخابرات ساری:

قطعی اینترنت مشترکان ساروی مربوط به مخابرات نیست

رییس مخابرات ساری گفت: در صورت بروز مشکل در شبکه تلفن و اینترنت ماموران ما حتی با حضور در منزل سعی می‌کنند مشکل را برطرف کنند.


 به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، هادی بریمانی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تلاش شبانه‌روزی ماموران شرکت مخابرات ساری، گفت: تمام هم و غم ما این است که بتوانیم سرویس خوبی به مردم ارائه دهیم.

وی درباره مشکل قطعی اینترنت مشترکان ساروی که مسئولان شبکه‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت اعلام می‎کنند که مشکل از شرکت مخابرات شهرستان است، نیز ابراز داشت: در صورت بروز مشکل در شبکه تلفن و اینترنت ماموران ما حتی با حضور در منزل سعی می‌کنند مشکل را برطرف کنند.

رئیس مخابرات ساری با اشاره به مشکل قطعی اینترنت از سوی شرکت پارس آنلاین، اظهار داشت: این شرکت در مجموعه آپارتمان مخابرات نیز سرویس ارائه می‌کند و در حالی‌ که افرادی که از سوی ما اینترنت دارند با مشکل قطعی مواجه نیستند برای همگان روشن است که مشکل از طرف شرکت ارائه دهنده خدمات است.

بریمانی با بیان اینکه ما امانت‌دار مردم هستیم و باید سرویس خوبی به مردم ارائه کنیم، خاطرنشان کرد: در این راستا تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیریم.

وی تصریح کرد: امکان دارد به‌ دلیل قطعی برق، مسائل فنی و حفاری‌های انجام شده ارتباطات ما قطع شود در این صورت این موارد را به مشترکان خود اعلام می‌کنیم و سریعاً درصدد رفع آن برمی‌آییم.

رئیس مخاربرات ساری بیان‌ داشت: سعی می‌کنیم اقدامات فنی را در ساعات کم ترافیک و اواخر شب انجام دهیم تا مشترکان با مشکلی مواجه نشوند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :