آخرین عناوین

شنبه 25 تير 1401-0:36 کد خبر:107066

خبر خاص استاندار برای کارمندان!!

بازرسی بازرسان مخفی از ادارات و دستگاه ها/اطلاع رسانی به مردم بسیار کم می باشد

استاندار مازندران گفت : بازرسان مخفی و ناشناس به ادارات و دستگاه های اجرایی مراجعه کرده و عملکرد دستگاه ها را بررسی می نمایند.


سید محمود حسینی پور در حاشیه بازدید سرزده از اداره کل امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی مازندران ، در گفتگوی اختصاصی با خزرتیترخبر، افزود: در این بازدید ها از مراحل خدمات دهی به مردم پرس و جو نموده و از کیفیت و کمیت کار ادارات فوق بازرسی به عمل آمده است.

وی با اعلام اینکه یکی از مشکلات اساسی در این دو اداره ضعیف بودن سرعت اینترنت و مشکلات نرم افزاری بوده است، اظهار داشت:دستورات لازم به مخابرات استان و دیگر دستگاه های دست اندرکار جهت رفع مشکلات فوق در سریع ترین زمان صادر شده است.

حسینی پور با بیان اینکه نباید ارباب رجوع ها در ادارات و دستگاه ها و نهادها به خاطر ضعف و مشکلات اینترنتی و شبکه ای سیستم های اداری که به راحتی قابل حل می باشند معطل شوند، تصریح کرد: باید خواسته های مردم در سریعترین زمان و با دقت قانونی انجام شود.

استاندار مازندران همچنین با اعلام اینکه تکریم ارباب رجوع از اولویت های فعالیت این دولت و مسئولین استان مازندران می باشد، افزود: ادارات و نهادها باید با آگاهی بخشی و ارشادات و راهنمایی ها به مردم در حوزه هر اداره به خصوص سازمان امور مالیاتی و اداره کل تامین اجتماعی از سردرگمی و عدم آگاهی مردم کم نمایند تا مردم بتوانند با کمترین مشکل و سریعترین زمان نسبت به انجام خواسته های خود اقدام نمایند.

حسنیی پور در ادامه این گفتگو با اعلام اینکه باید کلاس های اخلاق حرفه ای با ارباب رجوع ها در هر اداره و دستگاه برگزار شود، اظهار داشت: دستگاه های نظارتی در هر اداره باید با رعایت انصاف و دقت زیاد از موارد خلاف قانون جلوگیری نمایند و اجازه دریافت رشوه را نداده و با کارمندان متخلف نیز برخورد قاطع صورت گیرد.

استاندار مازندان با انتقاد از فعالیت ضعیف روابط عمومی های سازمان امور مالیاتی و تامین اجتماعی مازندران گفت: به علت آنکه این روابط عمومی ها در اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم در حوزه ادارات خود بسیار ضعیف عمل کرده و آگاهی رسانی کافی نکرده اند در نتیجه مردم  و ارباب رجوع ها به این ادارات دچار مشکلاتی شده و می شوند که باید حتماً اقدام اساسی در جهت برطرف نمودن این ضعف ها به عمل آید./ (جعفررعیت. 54)

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :