آخرین عناوین

چهارشنبه 5 مرداد 1401-9:0 کد خبر:107323

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران خبر داد:

رهاسازی یک قلاده خرس قهوه ای در منطقه دودانگه ساری

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران، از رها سازی یک قلاده خرس قهوه ای که در تله سیمی در حاشیه یکی از روستاهای دودانگه شهرستان ساری گرفتار شده بود، خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، یک قلاده خرس قهوه ای که در تله سیمی در حاشیه یکی از روستاهای دودانگه شهرستان ساری گرفتار شده بود، توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست مازندران آزاد و رها سازی شد.

براساس این گزارش، مسلم آهنگری فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران با اعلام این خبر گفت: شب گذشته ساعت ۲۰ ، طی گزارش دریافتی محیط بانان محیط بانی سنگده  مبنی بر به دام افتادن یک قلاده خرس قهوه ای در تله سیمی در حاشیه یکی از روستاهای منطقه دودانگه ، نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان به همراه دامپزشک معتمد این اداره کل به منطقه اعزام و با همکاری محیط بانان منطقه و با تلاش فراوان موفق شدند تا نسبت به آزاد سازی خرس اقدام و پس از اطمینان از سلامت حیوان آن را در منطقه جنگلی وزملا رها سازی نمایند.

 

وی افزود: حیوانات وحشی به علت گرسنگی به باغات و زمین های کشاورزی اطراف روستاها پناه می برند و در تله های سیمی که توسط بعضی از کشاورزان در معبر و گذرگاه های عبور حیوانات تعبیه می شود، گرفتار می شوند.

به گزارش خزرتیترخبر، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران از کشاورزان و باغداران شریف خواست تا از تعبیه هر گونه تله های سیمی جدا خودداری کنند و محیط بانان پرتلاش استان را در امر حفاظت از گونه های حیات وحش را یاری نمایند./ روابط عمومی محیط زیست مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :