آخرین عناوین

جمعه 7 مرداد 1401-12:57 کد خبر:107364

آخرین وضعیت سیل در مازندران:

فوت ۳ نفر در چالوس/کندوان و هراز بسته شد/امدادرسانی به 2800 فرد گرفتار سیلاب

سرپرست مدیریت بحران مازندران گفت: مسیر ۱۰ روستا به دلیل آورده در محور فرعی ناتر دلیر شهرستان چالوس مسدود است و تاکنون سه جنازه پیدا شد.


به گزارش خزرتیترخبر، محور هراز به علت سیلاب روز گذشته و محور کندوان هم به علت احتمال وقوع سیلاب و به منظور پیشگیری از خطرات ناشی از سیل امروز جمعه ۷ مرداد تا اطلاع بعدی بسته است.

آمد و شد خودرو‌ها اکنون در دیگر محور‌های استان فعلا عادی و روان است.

براساس این گزارش، حسینعلی محمدی شیرکلایی سرپرست مدیریت بحران مازندران در خصوص آخرین وضعیت استان در پی بارش باران و سیل گفت: مسیر ۱۰ روستا به دلیل آورده در محور فرعی ناتر دلیر شهرستان چالوس مسدود و روستای واسکول در محاصره سیلاب است و تاکنون ۳ جنازه پیدا شد.

وی افزود: همچنین اول جاده دلیر روستای فولادکلا ۳۰ نفر در محاصره سیل و دو نفر داخل رودخانه افتاده اند.

سرپرست مدیریت بحران مازندران ادامه داد: در شهرستان چالوس مسیر کندوان با گل ولای آسیب دیده و مشکل برای تردد خودرو مسافران وجود دارد.

این مسئول افزود: برق محور اصلی پل اوشن تا همسفر شامل روستا‌های ساتر، مکارود و سایت ایرانسل قطع می‌باشد و اتفاقات شبکه توزیع برق غرب در حال فعالیت می‌باشند که تا یک ساعت و نیم دیگر وارد مدار می‌شود.

سرپرست مدیریت بحران مازندران گفت: در شهرستان کلاردشت تنها در بحث آب شر به دلیل گل آلود بودن آب و جلوگیری از آسیب رساندن به تصفیه خانه از مدار خارج شده و آب رسانی به مردم با سه دستگاه تانکر ۵۰۰۰ لیتری در حال انجام می باشد.

وی افزود: در شهرستان تنکابن هم تخریب دیواره محور مسیر سه هزار گزارش شده است، همچنین آب گرفتگی حیاط منازل منطقه و همچنین در این آبگرفتگی دو ساختمان در حاشیه رودخانه اتفاق افتاده که یک ساختمان به دلیل آسیب زیاد سیلاب بخشی از آن تخریب گردید.

محمدی ادامه داد: در شهرستان نور، محور کلیک به کمرود به دلیل آورده و ریزش آوار مسدود شده بود که ساعت ۳ بامداد بازگشایی شد. همچنین محور مچ به یالرود مسیر مسدود شده بود که با تلاش نیرو‌های امدادی بازگشایی گردید اما متاسفانه در این مدت یک دستگاه پل هم تخریب شد.

معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران نیز از امدادرسانی هلال احمر به ۲۷۸۰ مسافر گرفتار سیلاب در محور هراز خبر داد.

هاتف باقر سلیمی گفت: طی دریافت خبر وقوع سیل و ریزش سنگ در اثر بارش‌های تند و سیل آسا در محور هراز شهرستان آمل، تیم‌های عملیاتی پس از هماهنگی‌های انجام گرفته در شهرستان با تجهیزات تخصصی به این مناطق اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه تا به این لحظه تعداد ۲۷۸۰ حادثه دیده امداد رسانی شده و هم‌ اکنون ۶ تیم عملیاتی از نجاتگران جمعیت هلال احمر در حال خدمات رسانی به هموطنان هستند.

باقر سلیمی گفت: با توجه به ادامه بارش‌ها تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر تا زمان بازگشایی کامل محور در منطقه جهت امداد رسانی احتمالی حضور دارند./بلاغ

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :