آخرین عناوین

سه شنبه 11 مرداد 1401-20:36 کد خبر:107474

در شهر در ساری رخ داد:

مستاجر خانه را خالی نکرد، صاحبخانه او را کشت

رییس پلیس آگاهی استان مازندران از درگیری منجر به قتل صاحب خانه با مستاجر خود در شهرستان ساری خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، رییس پلیس آگاهی استان مازندران از درگیری منجر به قتل صاحب خانه با مستاجر خود در شهرستان ساری خبر داد.

براساس این گزارش، علی قیصری با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر درگیری در یکی از محلات شهرستان ساری، توضیح داد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری منجر به قتل در شهرستان ساری، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده کاراگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، صاحب خانه به همراه دوستانش با مستاجر خود به علت تاخیر در تخلیه منزل درگیر و با وارد کردن چندین ضربه چاقو وی را مصدوم کرد.

قیصری با اشاره به اینکه مصدوم این حادثه بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت، تصریح کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی استان مازندران پس از بررسی های صحنه جرم و تحقیقات پلیسی یکی از متهمان به قتل را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران با بیان اینکه پرونده ای در این خصوص تشکیل و متهم در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد، اظهار داشت: دستگیری دیگر متهمان این پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد./ پایگاه خبری پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :