آخرین عناوین

سه شنبه 29 مهر 1393-6:30 کد خبر:1075

شهردار نوشهر اعلام کرد:

کمبود شدید امکانات برای مقابله با بحران سیل در نوشهر

شهردار نوشهر از کمبود شدید امکانات برای مقابله با بحران سیل و دیگر بلایای طبیعی ابراز نگرانی کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، فرهاد بنی‌شیخ‌الاسلامی در جلسه مشترک ستاد بحران شهرستان‌های نوشهر و چالوس از کمبود شدید امکانات برای مقابله با بحران سیل و دیگر بلایای طبیعی ابراز نگرانی کرد و اظهار داشت: از شب گذشته تا امشب سه راننده ماشین‌آلات سنگین را به خاطر خستگی ناشی از کار در بحران سیل عوض کردیم.

وی با بیان اینکه با کمبود ماشین‌آلات راهسازی مواجه هستیم، افزود: تنها امکانات مرکز استان به درد نوشهر و چالوس نمی‌خورد و باید یکی از شهرهای غرب مازندران به صورت پایلوت در بحث استقرار امکانات مورد نیاز در مواقع بحران سیل و برف و امثال آن مورد توجه قرار گیرد که در این صورت می‌توان مدیریت بحران را به شکل بسیار مطلوبی انجام داد.

شهردار نوشهر خاطرنشان کرد: آنچه که این روزها به نوشهر در حوزه سیل آسیب می‌رساند تجاوز به حریم رودخانه‌هاست.

شهردار شهر هچیرود نیز با اشاره به اینکه ما با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم، گفت: 46 نیرو در شهرداری هچیرود فعالیت دارند که از این تعداد 12 نفر اداری و 34 نفر به صورت شرکتی مشغول به کار هستند که با این 34 نفر نمی‌توان خدمات‌رسانی کرد.

محمد کیاکجوری اظهار داشت: در مواقع لزوم مانند همین سیل، مجبور هستیم از نیروهای بسیجی کمک بگیریم.

وی با بیان اینکه در بحث ماشین‌آلات نیز با مشکل مواجه هستیم، تصریح کرد: در حال حاضر تنها دو بیل بَکهو داریم که قابلیت دور زدن درجا مانند بیل مکانیکی را ندارند و این کار ما را در خدمات‌رسانی مشکل می‌کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :