آخرین عناوین

دوشنبه 15 ارديبهشت 1393-19:4 کد خبر:108

رییس اداره نظارت بر راه ساخت راه روستایی مازندران:

احداث راه مناسب روستایی اصلی ترین دغدغه مسئولان مازندران است

ریيس اداره نظارت بر ساخت راه هاي روستايي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران گفت:مسئله راه هاي مناسب روستايي به منظور حمل ونقل هرچه سريعتر ، آسانتر و در عين حال حمل و نقل ارزانترين فرآورده ها به بازار مصرف، يكي از اصلي ترين دغدغه هاي ذهني مسئولين استان و اداره كل راه و شهرسازی است.


به گزارش خزر خبر، سهراب طور افزود: مازندران با توجه به نوع اقليم و شرايط توپوگرافي وبه طبع تنوع فراورده هاي كشاورزي ، مسئله راه هاي مناسب روستايي به منظور حمل ونقل هرچه سريعتر ، آسانتر و در عين حال ارزانترين فرآورده ها به بازار مصرف يكي از اصلي ترين دغدغه هاي ذهني مسئولين استان و اين اداره كل مي باشد.

وي خاطر نشان كرد :اين اداره كل با مشاركت مردمي  اقدامات بسيار گسترده و وسيعي را در زمينه بهسازي و آسفالت راه هاي روستايي در استان در دست اجرا داشته كه در اين ميان تاكنون مشاركت مردمي روستاييان در شهرستان بابلسر بالاترين سهم را نسبت به ديگر شهرهاي استان داشته است.

طور با اشاره به  اینكه  بهسازي و آسفالت 23 كيلومتر از راه هاي روستايي اين شهرستان در قالب 14 پروژه به اجرا در آمده است ، اظهار داشت: بهسازي و آسفالت راه هاي روستايي اناري ، افراتخت ، خردمرد_ كبوتر دان ، پارومحله ، گالشكلا و نفت چال از جمله محورهاي روستايي بوده كه عمليات بهسازي و آسفالت در آنها انجام شده است.

گفتني است مازندران داراي 7707 كيلومتر راه روستايي است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :