آخرین عناوین

سه شنبه 29 مهر 1393-21:59 کد خبر:1086

جدیدترین خبرها و هشدار های مهم ناجای مازندران

تهديدات فضاي مجازي در کمين دانش آموزان است/ عامل انتشار تصاوير خصوصي افراد در فضاي مجازي دستگير شد/ درگيري خونين دوجوان جشن عروسي را به عزا تبديل کرد/ درگيري دو جوان در بابل رنگ خون گرفت


به گزارش خزرخبر و به نقل از معاونت اجتماعی ناجای مازندران،رئيس پليس فتاي استان مازندران با اشاره به نقش آموزش و پرورش در تربيت آينده سازان کشور به تشريح تهديدات و آسيب هاي فضاي مجازي در کمين دانش آموزان پرداخت.

به گزارش پايگاه خبري پليس ، سرهنگ " احمدرضا رستمي " رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات مازندران روز گذشته با حضور در جمع معاونان و روساي اداره کل آموزش و پرورش استان، ضمن بيان فرصت ها و ظرفيت هاي موجود در فضاي مجازي، به سوء استفاده هاي کاربران اينترنتي در فضاي سايبر اشاره کرد .

وي با اشاره به برخي جرائم و تخلفات در حوزه فضاي مجازي، گفت : کلاهبرداري اينترنتي، سرقت اطلاعات، جعل و تخريب داده ها، سرقت از حساب هاي شخصي، هک و نفوذ به سامانه هاي رايانه اي، تجاوز به حريم خصوصي افراد،جرايم اخلاقي، نشر اکاذيب از جمله اين جرايم هستند .

رئيس پليس فتاي مازندران با اشاره به خطرات در کمين دانش آموزان در اين فضا گفت : اتاق هاي گفتگو و چت، کلاهبرداري و سوء استفاده پيامکي، ورود اطلاعات شخصي و خصوصي در فضاهاي مجازي غير مطمئن، هک گوشي هاي همراه که مجهز به امکانات ارتباطي مانند wi-fi و Blowtooth و infrared هستند ، پاسخ به ايميل هاي ناشناس و مشکوک و قراردادن تصاوير و عکس هاي خصوصي در فضاي مجازي از جمله اين خطرها است.

وي همچنين از اعتياد به فضاي مجازي ( اينترنت ،موبايل ،شبکه هاي اجتماعي ، بازي هاي رايانه اي آنلاين )، ارتباط با غريبه ها در فضاي مجازي به عنوان دوست، ورود به سايت هاي غير اخلاقي و ديدن تصاوير و فيلم و داستان هاي غير اخلاقي ،گشت و گذار در وب ها و سايت هايي که داراي شرط بندي و قمار بازي اينترنتي و تبليغ مواد روان گردان ها و استفاده از فيلتر شکن ها و vpn هاي غير معتبر که احتمال اين که اين گونه ابزار خود ويروس يا بدافزار يا تروجان باشند باعث سرقت اطلاعات مي شوند را از ديگر خطرات اين حوزه برشمرد. سرهنگ رستمي با بيان اينکه آموزش و پرورش نقش اساسي در زمينه فرهنگ برعهده دارد، گفت : آموزش و پروش همچنين نقش مهمي در نهادينه کردن مسائل فرهنگي و ارزشي در وجود دانش آموزان دارد.

وي تصريح کرد: پليس فتاي استان براي همکاري بيش از پيش با آموزش و پرورش به منظور اطلاع رساني، آموزش همگاني و نيز کاهش وقوع جرائم در فضاي مجازي آمادگي کامل دارد و در تلاش است تا با برنامه ريزي لازم تعامل ميان پليس فتا و مدارس نسبت به گذشته بيشتر شده تا دانش آموزان و فرهنگيان با آرامش خاطر به وظيفه اصلي و اساسي که همان تعليم و تربيت است عمل کنند.

کشف 8200 نخ انواع سيگار قاچاق خارجي

گروه استان ها - فرمانده انتظامي شهرستان " نور" مازندران، از کشف بيش از 8 هزار نخ سيگار قاچاق و مقادير زيادي کالاي قاچاق در بازرسي از واحدهاي صنفي متخلف در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ " نوروزعلي شاليکار " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر افزود : ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي اين فرماندهي در راستاي طرح مقابله با قاچاق کالا برخي از واحدهاي صنفي متخلف را شناسايي و مورد بازديد قرار دادند .

وي تصريح کرد : ماموران در بازديد از اين واحد هاي صنفي موفق شدند، 8200 نخ انواع سيگار قاچاق را به همراه برخي کالاي هاي قاچاق ديگر کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان نور با اشاره به عزم جدي پليس در مقابله با پديده شوم قاچاق گفت : هدف پليس مقابله با سودجوياني است، که منفعت شخصي را به مصالح ملي ترجيح داده و با ارتکاب به عمل غيرقانوني قاچاق ضربه به اقتصاد کشور وارد مي کنند.

باورهاي ديني و پايبندي به اصول اخلاقي ضامن سلامتي جامعه

گروه استان ها – فرمانده انتظامي شهرستان نکا مازندران ، در جمع دانشجويان جديدالورود دانشگاه آزاد، گفت : باورهاي ديني وپايبندي به اصول اخلاقي ضامن سلامتي افراد و جامعه است.

به گزارش پايگاه خبري پليس ، همايش علمي- فرهنگي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد نکا روز گذشته با حضور سرهنگ" حسن فلاح " فرمانده انتظامي شهرستان، رئيس، مسئولان و اساتيد دانشگاه و دانشجويان جديد الورود در سالن اجتماعات اين دانشگاه برگزار شد .

اين گزارش حاکي است، در اين همايش دکتر" حسين باقري " رئيس دانشگاه آزاد اسلامي نکا در سخناني ضمن خير مقدم به تشريح اقدامات و فعاليت هاي اين مجتمع دانشگاهي پرداخت .

وي ضمن تقدير از حضور فرمانده انتظامي شهرستان نکا در جمع دانشجويان، بر حضور پرنگ پليس در دانشگاه و برقراري ارتباط و تعامل تنگاتنگ علمي و پژوهشي با کارشناسان واحد آموزشي تاکيد کرد.

سرهنگ فلاح فرمانده انتظامي شهرستان نکا نيز در اين همايش ضمن تبريک قبولي دانشجويان و پذيرش آنان در اين دانشگاه که فصلي نو را در زندگي آغاز کرده اند، افزود: شما آينده سازان اين مملکت هستيد و بايد با تحصيل علم و دانش در راه پيشرفت کشور قدم برداريد.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا در بخشي ديگر از سخنان خود با اشاره به نقش امنيت و سلامت در جامعه ، تقويت باورهاي ديني و پايبندي به اصول اخلاقي را ضامن سلامتي افراد وجامعه برشمرد .

وي با اشاره به توطئه هاي دشمنان قسم خورده نظام عليه کشور و ترويج فرهنگ منحط غربي با اشتفاده از ابزار جنگ نرم ، بر ضرورت توجه دانشجويان به موضوعات و هشدار هاي پليسي در ارتباط با فضاي مجازي و اينترنت تاکيد کرد.

سرهنگ فلاح با بيان اينکه بيش از چندين شبکه فارسي زبان ماهواره اي بصورت 24 ساعت در حال پخش برنامه هاي مخرب فرهنگي عليه کشور هستند، گفت : هدف دشمنان تخريب افکار جوانان و از بين بردن کانون گرم خانواده ها است .

فرمانده انتظامي شهرستان نکا همچنين با توصيه به دانشجويان از آنان خواست : پليس را امين خود بدانند و هرگونه اطلاعات و اخبار حوادث و فعاليت هاي مشکوک امنيتي و انتظامي را با پليس 110 درميان بگذارند.

کشف 400 متر سيم برق سرقتي در" جويبار "

گروه استان ها – فرمانده انتظامي شهرستان " جويبار " مازندران ، از شناسايي و دستگيري سارق حرفه اي سيم برق و کشف 400 متر سيم برق خبر داد .

سرهنگ " رحمان رضازاده گنجي " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس ، با اعلام اين خبر افزود : در پي وقوع چندين فقره سرقت سيم برق در سطح شهرستان، موضوع بطور ويژه در دستور کار ماموران انتظامي تاين فرماندهي قرار گرفت .

وي تصريح کرد: عوامل تجسس کلانتري مرکزي اين فرماندهي با انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي موفق شدند، فردي به نام " پ – م " اهل و ساکن يکي از مناطق شهرستان جويبار را شناسايي کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان جويبار خاطر نشان کرد : متهم در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس لب به اعتراف گشود و به خريد و فروش تجهيزات و لوازم برقي و سيم هاي سرقتي اقرار کرد .

سرهنگ رضازاده افزود : ماموران در ادامه تحقيقات بيش از 400 متر سيم برق سرقتي را کشف و ضبط کردند

وي در پايان از تشکيل پرونده براي متهم و تحويل به مرجع قضايي خبر داد و افزود : با صدور حکم دادگاه متهم با قرار وثيقه روانه زندان شد .

 

همايش هاي مذهبي، سيلي در برابر هجمه هاي فرهنگي دشمنان است

گروه استان ها – فرمانده انتظامي استان مازندران، در جمع مسئولان هيئت هاي مذهبي شهرستان ساري، برپايي همايش هاي مذهبي را سيلي در برابر هجمه هاي فرهنگي دشمنان دانست.

به گزارش پايگاه خبري پليس، همايش بصيرت عاشورايي با هدف توجيه هيئت هاي مذهبي و هيئت هاي امناي مساجد و تکاياي شهرستان ساري روز گذشته با حضور فرمانده انتظامي استان مازندران، رئيس اداره اوقاف ، شهردار ساري و مسئولان شهري در امامزاده يحيي (ع) اين شهر برگزار شد .

سردار" مسعود جعفري نسب " فرمانده انتظامي استان مازندران در اين همايش ضمن برشمردن فضيلت ماه محرم اين ماه را بواسطه شهادت سرور وسالار شهيدان امام حسين (ع) به ماه پايداري و استقامت در برابر ظلم و ستم خواند .

فرمانده انتظامي استان مازندران صراط مستقيم را پيروي از راه ائمه اطهار و معصومين دانست و افزود : انسان براي رسيدن به قله ي سعادت و خوشبختي به فرموده پيامبر عظيم الشان بايد از کتاب و عترت پيروي کند.

وي بر پايي همايش هاي بزرگ مذهبي به ويژه ايام محرم را به سيلي خروشان تشبيه کرد که همه اقدامات و فعاليت هاي ضد فرهنگي دشمنان عليه نظام اسلامي و دين را از بين خواهد برد .

سردار جعفري نسب گفت : شور و هيجاني که در اين مردم وجود دارد سال به سال در ماه محرم و عزاداري براي امام حسين عليه السلام رشد و نمو پيدا مي کند.

وي اقدامات پليس در ايام محرم را نه يک کار پليسي بلکه کار براي امام حسين (ع) و در راه آرمان هاي شهداء دانست و افزود : اقدامات پليس در اين ماه مقابله با ناهنجاري هاي اجتماعي، پيشگيري از جرائم و کنترل عبور و مرور و روان سازي ترافيک خلاصه خواهد شد.

فرمانده انتظامي استان مازندران مهمترين ماموريت پليس در ايام محرم را برقراري نظم و امنيت و انضباط اجتماعي برشمرد و افزود : تعامل دستگاه هاي اجرايي به ويژه دستگاه هاي خدماتي و امدادي با پليس در ايام از اهميت بسزايي برخوردار است .

سردار جعفري نسب به بکارگيري پليس افتخاري در ايام محرم در هيئت هاي مذهبي براي همکاري با پليس در برقراري نظم و امنيت خبر داد و افزود : تامين امنيت در روستاها از ديگر ماموريت هاي پليس افتخاري است.

در اين همايش " شفاهي" به نمايندگي از هيئت هاي عزاداري، گفت: چنانچه دسته جاتي از اطراف شهرستان قرار باشد به داخل شهر بيايند بايد با هماهنگي قبلي از شب دهم محرم به بعد و يا تا قبل از شب چهارم محرم دسته روي ها انجام شود تا موجب تداخل با دستجات شهرساري نشود.

وي از برگزاري دستجات عزاداري در شهرستان از شب پنج محرم تا شب دهم خبر داد و افزود : از تعامل و همکاري خوب پليس در برقراري نظم و امنيت وکنترل ترافيک در ايام محرم سال گذشته قدرداني مي کنيم.

در پايان اين همايش از سرهنگ نيازي فرمانده انتظامي شهرستان ساري با اهداء لوح سپاس وهديه به جهت تعامل و همکاري نزديک با هيئت هاي مذهبي قدرداني شد .

با تلاش ماموران پليس فتاي قائم شهر :

عامل انتشار تصاوير خصوصي افراد در فضاي مجازي دستگير شد

گروه استان ها – ماموران پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي قائم شهر مازندران، عامل انتشار تصاوير شخصي افراد در فضاي مجازي و هتک حيثيت را شناسايي و دستگير کردند.

به گزارش پايگاه خبري پليس، در پي مراجعه زني به ماموران پليس فتاي شهرستان قائم شهر مبني بر انتشار تصاوير خصوصي وي در صفحه فيسبوک ، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران اين پليس قرار گرفت .

براساس اين گزارش، ماموران با انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي و فني، موفق شدند، رد متهم به انتشار تصاوير خصوصي افراد در فضاي مجازي را در يکي از شهرستان هاي شرق استان، بزنند.

ماموران در ادامه تحقيقات با شناسايي دقيق مخفيگاه متهم با هماهنگي مرجع قضايي در عملياتي موفق پليسي ، متهم به نام "فرشاد – م" را دستگير کردند.

متهم در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس به بزه انتسابي اعتراف و از وي يک دستگاه لب تاپ حاوي تصاوير شخصي افراد ديگر کشف و ضبط شد .

اين فرد پس از تکميل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شد.

عوامل درگيري و چاقو کشي در شهرستان آمل دستگير شدند

گروه استان ها – فرمانده انتظامي شهرستان " آمل " مازندران، از شناسايي و دستگيري عوامل درگيري و چاقوکشي در اين شهرستان خبر داد .

«سرهنگ ولي ا... گنجيان» در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر گفت : درپي دريافت گزارشي از مرکز فوريتهاي پليسي 110 مبني بر درگيري و چاقوکشي در يکي از شهرک هاي شهر آمل، رسيدگي به موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران پليس امنيت عمومي قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل تصريح کرد : ماموران با حضور در محل حادثه در بررسي هاي اوليه دريافتند، دو نفر از اعضاي يک خانواده به نام هاي " مهران – ص " و " جابر- ص " با ايجاد درگيري و چاقوکشي به فردي حمله ور شده و وي را بشدت مصدوم کردند.

سرهنگ گنجيان مقدم اظهار داشت : ماموران در ادامه تحقيقات با انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي منسجم ، سرانجام محل اختفاي متهمان را شناسايي و در عملياتي ضربتي هر دو متهم را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل با اعلام اينکه تلاش پليس ايجاد احساس امنيت در جامعه و بين مردم است، گفت : پليس با تمام توان خود اجازه عرض اندام به افراد شرور و اوباش را نخواهد داد.

درگيري خونين دوجوان جشن عروسي را به عزا تبديل کرد

گروه استان ها - فرمانده انتظامي شهرستان " نور" مازندران، از وقوع قتل در نزاع و درگيري بين دو جوان در جشن عروسي خبر داد و افزود : قاتل در همان ساعات اوليه شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ " نوروز علي شاليکار" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري در تشريح جزئيات اين خبر افزود : در پي تماس مردمي با مرکز فوريتهاي پليسي 110 مبني بر وقوع يک فقره چاقوکشي در جشن عروسي يکي از روستاهاي حومه بخش چمستان ، ماموران پاسگاه انتظامي چمستان سريعاً به محل حادثه عزيمت کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نور تصريح کرد : ماموران با حضور در محل حادثه در بررسي هاي اوليه دريافتند، دو جوان به نام هاي " اميد – ع " 21ساله و " ابراهيم – ب" 25 ساله در يک جشن عروسي بعلت خصومت شخصي با يکديگر درگير شدند.

وي افزود: در اين درگيري که منجر به چاقو کشي شد، " ابراهيم " با چاقو " اميد " را از ناحيه سر و گردن مورد اصابت قرار داده و قبل از رسيدن ماموران از محل درگيري متواري شد

فرمانده انتظامي شهرستان نور خاطر نشان کرد : مصدوم که با حضور عوامل اورژانس 115به درمانگاه چمستان منتقل شده بود، بعلت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد .

شاليکار با اشاره به آغاز عمليات پليس آگاهي براي شناسايي و دستگيري در همان ساعات اوليه قتل ، از شناسايي قاتل فراري در محور ايزدشهر به محمودآباد خبر داد و افزود : ماموران پليس آگاهي با همکاري ماموران انتظامي کلانتري 13 ايزد شهر و يگان امداد، متهم به قتل را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نور با اشاره به علل وقوع قتل يکي از علل مهم بروز جرائم جنايي و خشن را عدم کنترل خشم و هيجان دانست و افزود : ايجاد زمينه ي فعاليت هاي مؤثر در خانه و محيط هاي آموزشي براي اشتغال بيشتر جوانان و تخليه انرژي هاي جسمي و رواني او در كاهش خشونت و رفتارهاي پرخاشگرانه بسيار تأثيرگذار است.

سرهنگ شاليکار همچنين عدم کنترل فرزندان از سوي والدين را منجر به بروز چنين حوادث دلخراشي دانست .

جاعل حرفه اي اسناد دولتي در " آمل " دستگير شد

گروه استان ها- ماموران پليس امنيت عمومي شهرستان " آمل " مازندران، جاعل حرفه اي اسناد دولتي را شناسايي و دستگير کردند.

به گزارش پايگاه خبري پليس ، در پي کسب خبري مبني بر اينکه فعاليت فردي به نام « م- ص » در امر جعل اسناد رسمي و دولتي به ويژه شناسنامه جعلي در شهرستان آمل ، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران پليس امنيت عمومي اين شهرستان قرار گرفت .

براساس اين گزارش، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي ، محل فعاليت متهم به جعل را شناسايي و مورد تعقيب و مراقبت قرار دادند .

ماموران پس از هماهنگي قضايي در عملياتي غافلگيرانه با محاصره مخفيگاه متهم وي را دستگير کردند و در بازرسي از محل فعاليت اين متهم موفق شدند، پنج دستگاه کيس رايانه حاوي اسناد مجعول آماده چاپ، يک دستگاه چاپگر، تعدادي لوح فشرده غيرمجاز و مقداري موادمخدر از نوع ترياک و کاغذ ويژه چاپ اسناد جعلي را کشف و ضبط کردند.

متهم دستگير شده که به صورت حرفه اي در امر جعل فعاليت داشته، داراي سابقه درگيري نيز بوده و براي تغيير در شناسنامه افراد نيز مبالغي بين 500 هزار تا يک ميليون ريال از افراد دريافت مي کرد

اين فرد پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي و سپس با صدور حکم روانه زندان شد.

درگيري دو جوان در بابل رنگ خون گرفت

گروه استان ها - در پي درگيري و چاقو کشي بين دو جوان در يکي از روستاهاي حومه شهرستان بابل ، جوان 29 ساله بعلت شدت جراحات وارده به قتل رسيد .

به گزارش پايگاه خبري پليس ، در پي کسب خبري از مرکز فوريت هاي پليسي 110 شهرستان بابل در ساعت 23 و 15 دقيقه 25 مهرماه مبني بر وقوع درگيري منجر به چاقوکشي بين دو جوان، ماموران پاسگاه انتظامي " لاله آباد" سريعاً به محل حادثه عزيمت کردند.

اين گزارش حاکي است، ماموران با حضور در محل حادثه در بررسي هاي بعمل آمده دريافتند،دو جوان به نام هاي " اميرحسين – ق" و " مهدي – ف"29 ساله در روستاي پايين احمد چاله پي بعلت اختلافات قبلي با يکديگر درگير شدند .

در پي اين درگيري که منجر به چاقوکشي شد، " مهدي – ف " که مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود، بشدت مصدوم و ضارب " اميرحسين – ق" قبل از حضور پليس از محل حادثه متواري شد .

با انتقال مصدوم به مرکز درماني با توجه به تلاش پزشکان اين فرد بعلت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد .

با توجه به وقوع قتل و قرار متهم ماموران پليس آگاهي شهرستان پس از 72 ساعت روز گذشته با اقدامات اطلاعاتي و پليسي، قاتل به نام " اميرحسين- ق" 22 ساله را در مخفيگاهش شناسايي و در عملياتي پليسي دستگير کردند.

متهم به قتل پس از تشريح صحنه جنايت با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شد .

سردار "جعفري نسب"در همايش"حجاب تجلي زيبايي انديشه" :

نهادينه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در کشور يک تکليف است

گروه استان ها - فرمانده انتظامي استان مازندران در همايش گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در سينما سپهر ساري نهادينه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در کشور را يک تکليف دانست .

به گزارش پايگاه خبري پليس ، همايش تمرکزي گسترش فرهنگ عفاف و حجاب با موضوع " حجاب تجلي زيبايي انديشه " با حضور بيش از يک هزار دانش آموز دبيرستان هاي دخترانه شهرستان ساري در سالن سينما سپهر اين شهر برگزار شد .

سردار " مسعود جعفري نسب " فرمانده انتظامي مازندران در اين همايش با تاکيد بر حفظ کرامت و شرافت انساني در جامعه ، گفت: نهادينه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در کشور يک تکليف است.

فرمانده انتظامي مازندران ، افزود: براي حفظ کرامت و شرافت انساني در جامعه بايد به عفاف و حجاب توجه ويژه اي داشت.

وي با اشاره به اينکه نهادينه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در کشور يک تکليف است،تصريح کرد: عفاف و حجاب باعث آرامش روحي فرد در جامعه مي شود.

فرمانده انتظامي استان مازندران در ادامه با بيان اينکه حجاب، منزلت زنان را در جامعه بالا مي برد، گفت : در سايه عفاف و حجاب جامعه اي به دور از آسيب هاي اجتماعي خواهيم داشت.

سردار جعفري نسب از عفاف وحجاب به عنوان دو ارزش در جامعه بشري و به ويژه جوامع اسلامي ياد کرد و اظهار داشت: حجاب امري ظاهري و در ارتباط با جسم است ولي عفاف نوعي حجاب دروني است که انسان را از گناه باز مي دارد و موجب امنيت و صفاي روح مي شود.

اين مقام انتظامي همچنين خاطرنشان کرد: حجاب خيمه عفاف بانواني است که آن را بر پايه هاي خود استوار کرده و باعث ترويج ارزش امنيت اجتماعي و کاهش آسيب هاي اجتماعي در جامعه مي شود.

فرمانده انتظامي استان مازندران ايجاد آرامش رواني بين افراد جامعه، کاهش چشمگير مفاسد فردي و اجتماعي در جامعه اسلامي، حفظ ارزشهاي انساني مانند عفت ، حياء و متانت در جامعه ، مصونيت زنان در همه زمان ها و مکان ها ، مبارزه با تهاجم فرهنگي غرب و از بين بردن فشارهاي اجتماعي نامشروع و نابهنجار را از جمله آثار و فوايد حجاب اسلامي بر گسترش امنيت اجتماعي دانست.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :