آخرین عناوین

شنبه 29 مرداد 1401-22:35 کد خبر:108689

انتقاد استاندار مازندران از مافیا در حوزه کشاورزی:

مافیا، توازن تولیدات کشاورزی را در مازندران برهم زدند

استاندار مازندران گفت: مافیا با واسطه گری توازن تولیدات کشاورزی را در استان از بین برده اند و برهم زدند و این وضعیت مورد رضایت تولیدکننده و مصرف کننده نیست.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، سید محمود حسینی پور عصر شنبه در نشست با فعالان فضای مجازی و دانش بنیان با اظهار اینکه درپی ایجاد پلتفورم های متعدی در استان هستیم، افزود: در تلاش هستیم تا بخشی از واسطه گری‌ها را در تولیدات کشاورزی حذف کنیم.

وی با بیان اینکه جریانی در واسطه گری‌ها شکل گرفت که توازن بین تولیدکننده و مصرف کننده را برهم زده است و به هیچ عنوان مورد رضایت تولیدکنندگان و مصرف کننده ها نیست و درپی آن هستیم این اشکالات را با فعال سازی شرکت‌های دانش بنیان رفع کنیم.

وی با تاکید براین که باید برای از بین بردن و حذف مافیا تلاش کنیم، گفت: فعال کردن سه بندر مهم و استراتژیک در مسیر کریدور شمال - جنوب رویکرد است زیرا دارای بازار وسیعی در منطقه هستیم و بنا داریم از روش‌های جدید استفاده کنیم و باید شرکت‌های دانش بنیان وارد میدان شوند.

استاندار مازندران بازاریابی از طریق استارتاپ ها را مسئله مهم برشمرد و گفت: گردشگری در استان نیز جزو اولویت‌های اقتصادی است ولی اکنون کمتر از هفت درصد ظرفیت گردشگری استان استفاده می‌شود.

وی شمار گردشگران خارجی را قبل از کرونا ۱۸۰ هزار نفر در استان اعلام کرد و گفت: فرهنگ کسب وکار در استان باید به سمت استارتاپ ها سوق داده شود و از ظرفیت‌های این بخش بهره گیری کنیم.

حسینی پور ارائه تسهیلات برای کسب وکارهای مجازی را از جمله برنامه‌های حمایتی برشمرد و گفت: باید از جوانان برای ورود به عرصه وکسب وکارها حمایت شود.

استاندار مازندران گفت: مازندران را باید به مرحله‌ای برسانیم که سالانه ۲۰ تا ۲۵ میلیون گردشگر وارد استان شوند درحالی تاکنون هیچ بهره‌ای از میانکاله نبرده‌ایم و قرار است با دستور رئیس جمهور، طبیعت گردی در این منطقه احیا شود.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :