آخرین عناوین

جمعه 2 آبان 1393-15:2 کد خبر:1090

انتصاب دولت تدبیر و امید در جهاد کشاورزی نکا

مدیر جدید اداره جهاد کشاورزی نکا منصوب و معارفه شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهروان نیوز،طبق پیش‌بینی مطلبی که 20مهرماه ۹۳ در وب تحلیلی مهروان نیوز اعلام شده بود،البته از منابع موثق به دست آمده بود و واکنش هایی را نیز به دنبال داشت، علی طاهری امیری به عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان نکا در دولت تدبیر و امید، منصوب شد. 

جای تعجب نیست که آئین تودیع ومعارفه جهاد نکا با دعوت خبرنگاران خاص انجام پذیرد چه بسا تنها نماینده واحد مرکزی خبر با دعوت رسمی برای پوشش خبری حضور داشت ودو خبرنگار از 10 خبرنگارشهرستان نکا، از کانال غیر رسمی با خبرشده اند که خود جای تأمل دارد.

بر پایه این گزارش آئین معارفه مدیر جدید جهاد کشاورزی نکا ، با حضورمسئولان استانی، امام جمعه شهرستان، رؤسای ادارات درسالن اجتماعات جهاد کشاورزی نکا برگزار شد.

شنیده ها حاکی از آن است که حسن سلیمی رئیس سابق جهاد کشاورزی نکا با مدرک کارشناسی ارشد آمار و اطلاعات، از این پس به عنوان کارشناس برنامه ریزی سازمان جهادکشاورزی مازندران به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

بر پایه این گزارش، علی طاهری امیری متولد 1353 دانشجوی دکترای آبیاری زهکشی ازدانشگاه مازندران، که از سال 82  در واحد آب و خاک وارد اداره جهادکشاورزی شهرستان نکا شد حدود 7 سال به عنوان مدیرعامل شرکت تعاونی اوجه دشت فعالیت داشت.

ازسابقه مدیریتی این مدیرجوان، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گلوگاه از سال 88 تاکنون بوده که در سال 84 نیزمدیرعامل نمونه ملی معرفی شد.

طبق شنیده ها از منبع موثق، احتمال تغییر رئیس منابع طبیعی شهرستان نکا وانتصاب علی باقری رئیس اسبق این اداره نیز قوت گرفته است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • سهراب
    يکشنبه 4 آبان 1393-12:9


    اييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي بابا ول كنيد ديگه اينقد توديع و معارفه داشتيم كه خسته شديم ،كي مي خواد اين انتصاب ها و معارفه ها تموم بشه خدا داند.