آخرین عناوین

چهارشنبه 6 مهر 1401-12:2 کد خبر:110203

خبر بد نماینده ساری و میاندرود برای مازندرانی ها:

طرح سد فینسک با تمام مشکلات موجود در دست اجرا است!

نماینده ساری و میاندرود در مجلس گفت: سد فینسک با تمام مشکلات موجود این طرح در دست اجرا است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: ۹۰ درصد اراضی کشاورزی استان مازندران فاقد سند کاداستری است.

براساس این گزارش،منصورعلی زارعی با اشاره به این که ۹۰ درصد اراضی کشاورزی شهرستان ساری و استان مازندران فاقد سند کاداستری است، افزود: منابع طبیعی و کشاورزی دراین زمینه باید تلاش بیشتری انجام دهند.

وی با اظهار این که در بخش کشاورزی دارای مشکل هستیم، رتبه بانک کشاورزی را در سرمایه گذاری آخر دانست و گفت: برای ایجاد سرنایه گذاری در بخش کشاورزی باید از توان بخش خصوصی استفاده کرد.

وی با تاکید براین که موانع فراروی اشتغال و سرمایه گذاری را باید رفع کنیم،با اشاره به اهمیت دستگااه های اجرایی برای رفع مشکلات مردم گفت: در زمینه سد فینسک با تمام مشکلات موجود این طرح در دست اجرا است.

زارعی با اظهار این که ۹۰۰ لیتر از آب شهر ساری از طریق سد شهید رجایی و سرشاخه های تجن تامین می شود، گفت: ساخت سد فینسک سبب می شود تا تامین آب شرب شهر ساری با مشکل مواجه شود.

این نماینده مجلس با اظهار این که آبی برای انتقال آن به سمت سد فینسک وجود ندارد، از مسئولان خواست تا برای جلوگیری از آن همت کنند./بازار

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :