آخرین عناوین

سه شنبه 12 مهر 1401-12:22 کد خبر:110299

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی پنج روزه از ظهر سه شنبه تا صبح شنبه هفته آینده در راه های استان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت جاده‌های مازندران با اشاره به اینکه آمد و شد خودروها در تمامی  محورهای شمال به ‌صورت عادی و روان است، اظهار کرد: باتوجه به تعطیلی روز چهارشنبه انتظار داریم از بعدازظهر سه‌ شنبه شاهد افزایش حجم ترافیک در جاده‌های شمال باشیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی از فردا  در جاده‌های شمال، بیان کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز سه ‌شنبه ۱۲ تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۶ مهر ماه از محورهای کرج چالوس، هراز پ، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است؛ البته تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

براساس این گزارش، جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای سه ‌شنبه ۱۲ و چهارشنبه  ۱۳ مهرماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و  با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴  همان روز از کرج و آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد به‌ صورت یک ‌طرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنج ‌شنبه ۱۴ و جمعه ۱۵ مهرماه از کرج و ابتدای آزادراه ـ تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان‌روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک ‌طرفه است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روزهای پنج شنبه ۱۴و جمعه ۱۵ مهرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب‌اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت مقطعی یک ‌طرفه انجام می‌شود.

جهان‌تاب یادآور شد: تردد تمام کامیون و کامیونت‌ها به‌ جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز سه ‌شنبه ۱۲ مهرماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه ۱۳، پنج‌شنبه ۱۴ و جمعه ۱۵ ماه جاری از محور هراز ممنوع است.

وی با تاکید بر اینکه اعمال محدودیت‌های ترافیکی براساس شرایط ترافیکی در دستور کار قرار دارد. گفت: توصیه پلیس توجه به توصیه‌ها و پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی است./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :