آخرین عناوین

چهارشنبه 2 آذر 1401-8:15 کد خبر:112265

معاون هواشناسی مازندران اعلام کرد:

تداوم جوی پایدار در آسمان مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: تا پایان هفته جو پایداری در آسمان مازندران حاکم خواهد بود.


به گزارش خزرتیترخبر، احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران درباره وضعیت جوی آسمان مازندران، اظهار کرد: چند روزی است که جو پایداری در آسمان مازندران حاکم بوده که تا پایان هفته شاهد تداوم جو پایداری در آسمان استان هستیم.

وی افزود: روز سه‌ شنبه به ‌دلیل شکل‌گیری و تقویت جریانات جنوبی شاهد افزایش دما در آسمان مازندران بودیم.

براساس این گزارش، معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: بیشینه دما مربوط به، پل‌ سفید با ۲۹درجه و کمینه دما مربوط به بلده با ۳درجه زیر صفر بوده است.

اسدی با اشاره به اینکه تا پایان هفته جو پایداری در آسمان مازندران حاکم خواهد بود، تصریح کرد: البته بعدازظهر روز چهارشنبه تا پنج شنبه باعبور موج ناپایدار از روی منطقه شاهد افزایش ابر در آسمان مازندران و احتمال بارش‌های پراکنده به‌ویژه در ارتفاعات غربی استان همراه با وزش باد هستیم که مقدار آن چندان قابل ملاحظه نیست.

وی با اعلام اینکه روز جمعه جو پایداری در آسمان مازندران حاکم است، گفت: شنبه شب با نفوذ موج ناپایدار،دیگر شاهد افزایش ابر در آسمان استان هستیم که در مناطق غربی احتمال رگبار پراکنده و وزش باد وجود دارد 

به گزارش خزرتیترخبر، معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: در مجموع طی روزهای آینده بارشی نداریم که با توجه به اینکه پاییز جز ماه‌های پربارش است ضرورت دارد در بحث مصرف آب مدیریت لازم صورت گیرد./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :