آخرین عناوین

چهارشنبه 20 خرداد 1394-8:42 کد خبر:11375

هشدارهای پلیس آگاهی مازندران را جدی بگیرید:

مرگ مشکوک در آرایشگاه زنانه در مازندران

علت و عامل مرگ مشکوک در آرایشگاه زنانه ، توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنايي پلیس آگاهی استان مازندران شناسایی و دستگیر گردید .


به گزارش خزرخبر،سرهنگ کارآگاه احمدرضا رستمی رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر اعلام نمود : در پی مرگ مشکوک خانمی در آرایشگاه زنانه و در اجراي دستور مرجع محترم قضايي پرونده جهت تحقيقات تکميلي به اين پليس ارسال و در اختيار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنايي قرار گرفت.

وی افزود : جهت بررسی سایر ابعاد پرونده مسئول آرايشگاه در اين پليس حاضر و ضمن انکار موضوع فوق مدعي گرديد مرحومه در زمان ورود به آرايشگاه حالش بد بوده و پس از مدتي بيهوش گرديد.

رستمی اظهار داشت : با انجام تحقیقات فنی کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنايي مشخص گرديد در آرايشگاه مورد نظر دستگاه لاغري مورد استفاده مراجعين قرار مي گرفته و در تحقيقات از اولياي دم نيز اطلاع واصل گرديد که متوفي به دليل اضافه وزن به دنبال راهي براي کاهش وزن خود بوده است.

وی تصریح کرد : با انجام اقدامات گسترده و تحقيقات خاص پليسي دلايلي مبني بر استفاده از دستگاه لاغري توسط مراجعين در آرايشگاه مورد نظر به دست آمد لذا با هماهنگي قضايي مسئول آرايشگاه اين بار به عنوان متهم به اين پليس احضار و در تحقيقات انجام شده پس از مواجهه با دلايل به دست آمده ضمن قبول موارد فوق اظهار داشت در آرايشگاه دستگاه لاغري داشتم و مرحوم نيز در روز حادثه به من گفت قصد کاهش وزن دارد و من هم تجهيزات دستگاه را به وي وصل کردم و حين استفاده از آن بي هوش شد و پس از انتقال به بيمارستان فوت نمود .

رستمی خاطرنشان کرد: در بازرسي از آرايشگاه مورد نظرمشخص گرديد که آرایشگاه فوق فاقد مجوز بوده و با استفاده از این دستگاه لاغری افرادی مختلفی دچار مشکلاتی گردیده اند.

رستمی رییس پلس آگاهی مازندران در خاتمه هشدار داد :

- عدم مراجعه شهروندان به آرايشگاه هاي فاقد مجوز فعاليت از مبادي مربوطه

- عدم استفاده از دستگاه ها و تجهيزات لاغري در آرايشگاه ها

- مراجعه به پزشک و متخصص تغذيه جهت کاهش وزن

- مشاوره از مربيان ورزشي جهت کاهش وزن

- عدم استفاده از دارو،تزريق آمپول و ساير روش هاي غير متعارف جهت کاهش وزن.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :