آخرین عناوین

سه شنبه 26 خرداد 1394-9:45 کد خبر:11412

تخلف اداری در شورای شهر بهشهر؟؟!!!

جلسه غیر قانونی و یا برکناری تیمی؟؟!!تایید و یا تکذیب؟!

در جلسه شورای شهر بهشهر چند عضو به صورت غیر قانونی ،یکی از اعضای مخالف را برکنار کرده اند که با اعتراض رییس شورا مواجه شده اند.


به گزارش خزرخبر،در یک خبر عضو شورای شهر برکنار شد اما در خبری دیگر این برکناری غیرقانونی اعلام شد که هر دو خبر عینا منتشر می شود:

&&&خبر شماره 1

بابانژاد از عضویت در شورای شهر بهشهر کنار گذاشته شد

شورای اسلامی شهر بهشهر، در جلسه ای فوق العاده عزل بابانژاد را از عضویت در شورای اسلامی این شهر اعلام کرد.

به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال نیوز، شورای اسلامی شهر بهشهر،دیروز در جلسه ای فوق العاده با ریاست علی اکبر فخاریان ،نایب رئیس شورا،ضمن بررسی موضوعات شهری،عزل اسلام بابانژاد را از عضویت در شورای اسلامی شهر اعلام داشته و دعوت از اولین عضو علی البدل عباس یعقوبی را در دستور کار خود قرار داد.

براساس این گزارش، این عزل به درخواست 5 نفر از اعضای شورای شهر در اجرای بند 2 ماده 28 قانون شورا ها و با توجه به اشتغال ایشان به عنوان ریاست بیمارستان امام خمینی بهشهر ،صورت پذیرفته است.

اسلام بابانژاد،از پزشکان مردمی ،محبوب و فعال در عرصه فعالیت های سیاسی و اجتماعی می باشد.

برخی از سوابق وفعالیت ها :

*2 دوره عضو شورای اسلامی شهر بهشهر

*رئیس سازمان نظام پزشکی شهرستان بهشهر

*ریاست شورای شهرستان بهشهر

*رئیس بیمارستان امام خمینی بهشهر

*عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی استان مازندران

*نماینده شورای اسلامی شهرستان در شورای اسلامی استان

*نماینده شورای اسلامی استان در شورای برنامه ریزی استان

*سخنگوی شورای اسلامی استان مازندران

*شش سال مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهشهر و... بوده اند .

&&&خبر شماره 2 و تکذیب خبر اول:

رئیس شورای شهر بهشهر:

هیچ‌یک از اعضای شورای شهر بهشهر برکنار نشده‌اند

رئیس شورای شهر بهشهر گفت: هیچ‌یک از اعضای شورای شهر بهشهر برکنار نشده‌اند

به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، اسفندیار اسدی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان بهشهر درباره انتشار خبری مبنی بر برکناری یک عضو شورای این شهر، اظهار کرد: روز گذشته برای سفر کاری به تهران رفتم و در غیاب بنده، ساعت 17 عصر همان روز، جلسه فوق‌العاده‌ای با پنج عضو شورا در دفتر شورای شهر بهشهر تشکیل شد.

وی اضافه کرد: برای تشکیل چنین جلساتی باید پیشنهاد مربوطه اعلام شود، رئیس شورا مطلع شود و تمامی اعضای شورا باید اطلاع داشته و دو سوم آنها حضور داشته باشند در صورتی که جلسه مذکور، بدون حضور و اطلاع رئیس و تمامی اعضای شورای شهر و هیئت رئیسه برگزار شد.

رئیس شورای شهر بهشهر با بیان اینکه عزل، نصب و سلب عضویت جزو اختیارات اعضای شورای شهر نیست، افزود: هیچ مسئول شهرستانی یا عضو شورا نمی‌تواند در این موضوع دخالت کند بلکه شورای عالی استان‌ها تصمیم‌گیرنده است که آن هم مراحل خاص خود را دارد.

وی در پایان با اشاره به اینکه برگزاری جلسات شورا باید با اطلاع رئیس شورا و حضور دو سوم اعضا برگزار شود، تصریح کرد: جلسه فوق‌العاده روز گذشته 25 خردادماه 94 در دفتر شورای شهر بهشهر، اساساً خلاف قانون بوده و قابل پیگرد است.

به گزارش فارس، این جلسه از پیش تعیین شده، آن‌قدر با عجله برگزار شد که نه‌تنها به در میان گذاشتن آن با رئیس و اطلاع‌رسانی به همه اعضا و هیئت رئیسه شورای شهر بهشهر اعتنایی نشد بلکه در محاسبات ریاضی نیز دچار مشکل شده و جلسه را با پنج نفر برگزار کردند در حالی که نیاز به حضور 6 نفر از 9 عضو شورای اسلامی بهشهر در این جلسه بوده است.

موضوع برکناری اسلام بابانژاد که در حال حاضر مدیریت بیمارستان هیئت‌امنایی امام خمینی (ره) بهشهر را برعهده دارد؛ بارها از سوی تنی چند از اعضای شورای شهر بهشهر که منافع مشترکی را با برخی افراد ذی‌نفوذ در شهرستان دارند، مطرح شده و هر بار نیز براساس قوانین اصلاحی شوراها با تکذیب رئیس شورای این شهر همراه بوده است.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :