آخرین عناوین

چهارشنبه 27 خرداد 1394-10:52 کد خبر:11418

در پی تصادف هر روزه در میدان ولیعصر(عج) ساری:

پل قاتل همچنان جان می گیرد/صدای مردم به جایی نمی رسد

پل بزرگ و روگذر میدان ولیعصر(عج) ساری هر روزه جان چند نفر را قبضه می کند.


به گزارش خزرخبر،پل بزرگ ولیعصر(ع) ساری که در زمان شهردار قبلی و با اعتراض های زیادی از سوی برخی از اعضای شورای شهر قبلی و کارشناسانی در بیرون از شورای شهر احداث شد یکبار دیگر نقص و اشکالات فنی خود را نشان داد.

بر پایه این گزارش،کارشناسان فنی در زمان احداث این پل با اعلام اعتراضات و نظرات فنی خود،سعی نموده اند تا جهت تجدید نظر در احداث این پل و همچنین برطرف کردن نواقص آن تذکرات لازم را به مسئولین وقت بدهند اما به علت مسائل پشت پرده و عدم توجه مسئولین وقت شهرداری به نظرات کارشناسان،این پل احداث شد.

پس از احداث و بهره برداری از این پل،در کمتر از چند روز نواقص و مشکلات آن سرباز کرد که باز هم اعتراضات برخی از اعضای شورا،کارشناسان فنی و مردم را در پی داشت که متاسفانه باز هم گوش شنوایی وجود نداشت.

از جمله نواقص و اشکالات فنی این پل ،وجود گلوگاه مرگ می باشد که باعث تصادف های شدید و فوت همشهریان و هموطنان شده و می شود.

خودروهایی که از سمت کمربندی شرقی به سمت میدان خزر می روند در ابتدای پل اصلی ورودی به میدان خزر،با گلوگاهی روبرو می شوند که باعث تصادفات وحشتناک می شود و همین موضوع نه تنها باعث ناراحتی خانواده قربانیان بلکه باعث سلب آسایش اطرافیان نیز شده است.

آنچه جای سوال است این می باشد که چرا شهردار قبلی ساری و مسئولین وقت در احداث این پل دقت های لازم را نداشته و این پل را بدون استاندارد های لازم احداث کرده اند؟

سوال بعدی اینجاست که چه مسائلی پشت پرده وجود داشت که باعث شد این پل با سرعت و بدون در نظر گرفتن موارد فنی احداث شود؟

آنچه که باید مورد پیگیری مسئولین استانی و شهرستانی قرار بگیرد این است که به عنوان مدعی العموم وارد شده و مسئولین سابق را مورد بازخواست قرار داده و از مسئولین سابق پرسیده شود که چه کسی و یا کسانی باید بهای از دست دادن جان و سلب آسایش خانواده ها را بپردازد؟

مردم ساری و خانواده های داغدیده در تصادفات این گلوگاه،به جز نفرین به مسببان احداث غیر فنی این پل و دادخواهی از مسئولین ،انتظار دارند شهردار فعلی ساری که در بسیاری از مواقع مشکلات و خرابکاری های حاصل از مدیریت شهری قبلی را بر طرف نموده،جهت برطرف کردن این مشکل حیاتی نیز اقدام نماید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • جمعه 29 خرداد 1394-12:0


    لطفا تحقیق کنید که پیمانکار طرح مورد نظر چه کسی بود وبا مسولین استانداری چه نسبتی داشتند ؟