آخرین عناوین

چهارشنبه 27 خرداد 1394-15:26 کد خبر:11421

اقدامی غیر منطقی و غیر متعارف در حوزه اوقاف مازندران!!!

بنرهای «خودتبریکی» اوقاف در مازندران/عکس

اداره اوقاف و امور خیریه قائم‌شهر با نصب بنری از عملکرد مدیر کل و معاونان اداره خودشان تشکر کرده و به آنها تبریک گفته است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، اداره‎ اوقاف و امورخیریه قائم‌شهر با نصب بنری چندمتری از عملکرد اوقاف تقدیر کرد و این تبریک در واقع تعبیر سکانسی از سریال طنز شمعدونی است که در آن «هوشنگ، پدر خانواده» در پی هر اتفاقی به خودش تبریک می‌گوید.

اداره‎ اوقاف و امور خیریه قائم‌شهر در این بنر با عنوانی درشت از حجت‎الاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف به‌دلیل موفقیت‎های این اداره تجلیل کرد که در نوع خود اقدامی جالب است.

البته برای بیان عملکرد یک سازمان این شیوه «خودتبریکی» در مازندران اقدام تازه‎ای نیست اما از اداره ‌کل اوقاف و امورخیریه مازندران انتظار بیشتری می‌رود، چون یک نهاد مردمی است و با کمک‌های مردمی اداره می‌شود.‎

اگر نگاهی به این بنر شود ملاحظه می شود که حتی در زیر این بنر غلط اداری و املایی فاحشی ملاحظه می شود به این صورت که نوشته شده:(اداره کل اوقاف و ....قائمشهر ) و این در صورتی می باشد که ادارات شهرستانی،ادارات کل محسوب نمی شوند.

البته باید اعلام کرد که آیا روابط عمومی پر ادعای این اداره کل و مدیر کل بی تفاوت این اداره که همواره خود را در همه امور محق می دانند باز هم نسبت به این موضوع بی تفاوت خواهند بود یا خیر؟

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :