آخرین عناوین

پنجشنبه 28 خرداد 1394-0:42 کد خبر:11425

مسئولین راه آهن شمال پاسخگو نیستند؟!!

ابهام در اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون راه آهن شمال/بی تفاوتی مسئولان استان تا کی؟!!

اسامی قبول شدگان در آزمون استخدامی راه آهن شمال با اعتراضات و شبهاتی اعلام شد.


به گزارش خزرخبر،پس از برگزاری آزمون استخدامی از سوی اداره کل راه آهن شمال که با همکاری دانشگاه پیام نور مازندران انجام شد اعتراض هایی نسبت به برگزاری این آزمون از سوی متقاضیان صورت گرفت که متاسفانه هیچ مسئولی از سوی راه آهن شمال که متولی این آزمون بود پاسخگو نشد.

پس از مدتی که از زمان اعلام شده توسط راه آهن شمال مبنی بر زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان گذشت اما باز هم متاسفانه اسامی اعلام نشد تا اینکه طی چند روز قبل بالاخره نتایج آزمون استخدامی اعلام شد.

آنچه که باعث تعجب و اعتراض متقاضیان و شرکت کنندگان در این آزمون شد این بوده است که در فراخوان اعلامی از سوی راه آهن،تعداد افراد مورد نیاز برای متصدی ترافیک 20 نفر اعلام شده بود اما فقط نام 7 نفر اعلام شد و اعلام نشدن و کاهش 13 نفره در این رسته جای تعجب و ابهام و شک را به دنبال داشته است.

بر اساس این گزارش در رسته لکوموتیو رانی نیز نام 15 نفر اعلام شد اما ظرفیت اعلام شده 20 نفر بوده است که باز شک و اعتراض متقاضیان را به همراه داشت.

متقاضیان و شرکت کنندگان در این آزمون از مسئولین استانداری تقاضا دارند تا هر چه سریعتر نسبت به بررسی این موضوع و احقاق حق متقاضیان مازندرانی اقدام نمایند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • تب
    پنجشنبه 28 خرداد 1394-12:20


    استانداري محترم لطفا پيگيري كنيد

    • معترض
      پنجشنبه 28 خرداد 1394-12:11


      با سلام . اي خزر خبر دستت درد نكنه كه پيگير كار استخدامي پر شبهه راه آهني.. واقعا معلوم نيست اينا چطور نيرو گرفتن.اولويت با بومي ها هست اما اكثر كسايي كه امتحان دادن از جمله من نواحي ديگه افتاديم اينهمه هزينه پولي و انرژي و استرس آخرشم ايين/؟؟ ما اعتراض داريم و استانداري محترم لطفا پيگيري فرماييد