آخرین عناوین

جمعه 29 خرداد 1394-18:14 کد خبر:11427

در دادگاه تجدیدنظر مازندران تایید شد:

حکم محکومیت دو عضو سابق شورای اسلامی بابل

براساس این حکم، دو عضو اسبق و سابق شورای اسلامی شهر بابل به شلاق و پرداخت وجوهی بابت تضییع حقوق شهرداری بابل محکوم شدند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، دادگاه تجدیدنظر مازندران در تقاضای تجدیدنظر متهمان، که از دادگاه بدوی حکم محکومیت دریافت کرده بودند، پس از بررسی پرونده‌ها و رسیدگی به اسناد و مستندات، حکم صادره برای دو عضو قبلی شورای اسلامی شهر بابل را تائید کرد.

بر مبنای این حکم، متهم (الف-الف) به پرداخت پانصدهزار ریال جزای نقدی بدل از شلاق در حق صندوق دولت و پرداخت مبلغ یک میلیارد و 200میلیون و 980هزار و 400ریال در حق شهرداری بابل به عنوان مبلغ تضییع شده از حقوق این شهرداری محکوم شد.

همچنین متهم (غ-آ) نیز به پرداخت مبلغ پنج میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و پرداخت مبلغ یک میلیارد و 200میلیون و 980هزار و 600ریال به عنوان مال تضییع شده از حقوق شهرداری بابل در حق این شهرداری و بابت اتهام تضییع حقوق بیت‌المال و تحمل پنج سال حبس تعزیری و پرداخت مبلغ 275 میلیون ریال به عنوان جزای نقدی و ده ضربه شلاق و انفصال از خدمات دولتی به مدت سه سال و ضبط مبلغ 275 میلیون ریال مال ناشی از ارتشاء به نفع دولت محکوم شد.

این گزارش می‌افزاید، علی‌رغم فشار زیاد و تلاش‌های فشرده‌ای که به دستگاه قضایی وارد شد، دادگاه بدوی و تجدیدنظر مازندران بدون تاثیرپذیری از فشارهای وارده، به صورت مستقل عمل کرده و اقدام به صدور حکم نمود

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :