آخرین عناوین

يکشنبه 31 خرداد 1394-22:7 کد خبر:11436

متفاوت ترین جلسه شورای شهر ساری:

پر حاشیه ترین جلسه نیمه خانوادگی و احساسی شورای شهر ساری

افشاگری آقامیری و کیادهی بر علیه هم/حضور تمام اعضای خانواده کیادهی در  شورا/نطق عجیب جعفری/گریه آقامیری/از دست دادن یک جایگاه توسط پیری/دخالت صالحی در کار شمشیربند/رونق بازار تعریف های ظاهری اعضاء


به گزارش خزرخبر،متفاوت ترین جلسه شورای شهر ساری به صورت نیمه خانوادگی و احساسی برگزار شد.

جلسه شورای شهر ساری این هفته از متفاوت ترین جلسات شورای شهر ساری بود که در دو بخش خبری و حاشیه ای منتشر می شود:

&&&بخش خبری جلسه شورا:

&شمشیربند:

*طی روزهای اخیر یک معضل اجتماعی برای برخی از همشهریان ساروی بوجود آمد که لازم به رسیدگی بیشتر جهت جلوگیری از برخی از مسائل اجتماعی دارد.

*طوماری با امضای بیش از 150 نفر از سهام داران و خریداران غرفه های مجتمع الماس شهر به شورای شهر و دیگر مسئولین شهرستان و استان جهت احقاق حق آنها ارسال شد که برای ما نیز سوالاتی در بر داشت.

*این مجتمع در مکانی مخفی احداث نشد که کسی متوجه نشده باشد بلکه در دید مردم و مسئولین بوده و اینکه اگر در زمان ساخت مشکلات اداری و یا ساختمانی داشت چرا هیچ مسئولی جهت جلو گیری از احداث و ساخت آن اقدامی نکرد؟

* مالک مجتمع الماس شهر ادعای داشتن مجوزهای لازم را دارد اما مسئولین قضایی این موضوع را تایید نمی کنند.

*من با چند مسئول تماس گرفتم اما موفق به صحبت با آنها نشده ام.

*ما مخالف برخورد دستگاه قضایی با متخلفان نیستیم اما می شد با این موضوع معقولانه تر و بهتر و زودتر برخورد و مقابله می شد.

&پیری:

در این دوره شورا تا امروز جوان ترین عضو بوده ام اما با حضور و ورود صالحی در شورا این جایگاه به وی به عنوان جوان ترین عضو رسید.

&نجاریان:

*آقامیری با دانش ترین عضو شورا و قانونمند بوده است.

*آقامیری مرد روزهای سخت و آدمی رک و پاکدست بوده است.

&باقری:

*اعضای جدید به خصوص کیادهی ادامه دهنده راه آقامیری خواهند بود(کیادهی اعتراض کرد که مرا با کسی مقایسه نکنید).

*من از اولین کسانی بوده ام که به آقامیری پیشنهاد کاندیدا شدن برای انتخابات مجلس را داده ام.

*امیدوارم اعضای شورا به اجماع جهت حمایت از دو نفر از اعضای شورا که کاندیدا انتخابات مجلس می باشند برسند.

&زلیکانی:

*انعکاس فعالیت های شورا در جامعه ضعیف می باشد و به همین خاطر مردم تصور می کنند که اعضای شورا فعالیت خاصی ندارند و از عملکردها و فعالیت های اعضای شورا اطلاع ندارند.

*باید عملکرد های شورا را بیشتر به اطلاع مردم برسانیم.

*بزرگترین مشکل امروز ما این است که با وجود تعداد زیاد نخبگان در ساری،متاسفانه از این قشر استفاده نمی شود.

*افرادی در حال جریان سازی هستند که قابلیت و اهلیت آن را در بحث انتخابات ندارند که لازم است نخبگان را وارد کنیم.

*آقامیری در طی 2 سال گذشته،هیچ وقت به من رای ندارد و من هم به ایشان رای ندادم اما این رای ندادن ها،دلیل بر عدم حمایت من از ایشان نیست.

*دو عضو شورا را به خاطر کاندیدا شدن در انتخابات مجلس از دست دادیم که هر دو یک نقطه مشترک داشته اند که آن هم پاک دستی هر دو بوده است.

&احمدی:

*من پاکدامنی را به پاکدستی آقامیری اضافه می کنم.

*شوخی های محمدی کیادهی را جدی نگیرید زیرا او پر از تجربه است.

&جعفری:

*قصد صحبت نداشتم اما باید اعلام کنم که خروج سه عضو قبلی شورا،برای ما سخت بوده است و هر کدام از این دوستان،خصیصه هایی داشته اند که برای ما درس و الگو بوده است.

*آقامیری در پاکدستی،قانونمندی و.... برای ما الگو بوده اند.

*یوسفی در رفاقت بی نظیر بود.

*نقیبی هم در توجه به خانواده و اخلاق برای همه ما الگو بوده است.

&&&&حاشیه های جلسه شورای شهر ساری:

*سید عباس حسینی معاون با تجربه و با سابقه فرمانداری ساری، اولین شخصی بود که قبل از ساعت 16 در سالن جلسه شورا جهت اجرای قانون معارفه و قرائت سوگند اعضای جدید حضور یافت.

*سید احمد صالحی عضو جدید شورای شهر ساری به همراه چند نفر از هیات همراه وارد سالن جلسه شورا شد.

*نفجم،صالحی و کیادهی سه عضو علی البدل شورای شهر ساری بوده اند که با استعفای اعضای قبلی جهت کاندیدا شدن در انتخابات مجلس،به عنوان اعضای جدید و اصلی وارد جلسات شورا شده اند.

*بازار روبوسی اعضای جدید و قدیم در جلسه شورا داغ بود.

*محمد حسن محمدی کیادهی عضو جدید و حقوقدان شورا جایگزین سید محمد آقامیری عضو قبلی و مستعفی و حقوقدان شورا با دسته گل های آبی رنگ و به همراه همسرش،دخترانش،پسرش،دامادهایش و چند نفر هیات همراه در جلسه شورا حضور یافت که تعجب حضار را به دنبال داشت.

*محمدی کیادهی علت پوشیدن کت و شلوار آبی رنگ و پخش گل آبی رنگ را به خاطر طرفدار رنگ آبی و تیم استقلال بودن اعلام کرد.

*جلسه شورای شهر ساری با 15 دقیقه تاخیر در ساعت 16 و 15 دقیقه با قرائت قرآن توسط سید مهدی احمدی آغاز شد.

*آقامیری و یوسفی دو عضو قبلی و مستعفی شورای شهر ساری به دعوت هیات رییسه شورا جهت تقدیر از آنها در جلسه این هفته شورا حضور یافته اند.

*با ورود همسر محمدی کیادهی به جلسه شورا،محمدی کیادهی از جای خود برخاسته و به استقبال وی آمده و او را تا صندلی کنار خود همراهی نمود.

*با اعلام شمشیربند و هماهنگی انجام شده با حسینی نماینده فرماندار ساری،سید مهدی احمدی نایب رییس شورا سوگندنامه اعضای جدید را قرائت نمود که به همراه وی سید مرتضی صالحی معروف به سید احمد صالحی و محمد حسن محمدی کیادهی نسبت به تکرار و قرائت سوگند نامه اقدام نموده اند.

*تمامی اعضای شورا به احترام قرائت سوگند نامه شورا،از جای خود برخاسته و قیام نموده اند.

*پس از قرائت سوگند نامه توسط دو عضو جدید شورای شهر ،شمشیربند اعلام کرد که محمدی کیادهی می تواند جهت قرائت نطق آغازین خود اقدام کند.

*محمدی کیادهی با حالت ایستاده ،نطق 6 صفحه ای خود را که شامل سوابق کاری،گوشه ای از فعالیت های اجتماعی از دوران جوانی و انقلاب تاکنون،اهداف ، برنامه ها و سمت هایی را که تاکنون داشته است را اعلام نمود.

*محمدی کیادهی به مزاح و شوخی اعلام کرد که چون در منزل هم،مقابل همسرم همواره ایستاده و گوش به فرمان هستم،هم اکنون نیز در کنارش ایستاده نطق خودم را قرائت می کنم.

*محمدی کیادهی همچنین با شوخی گفت که وی اولین همسرم می باشند که با توجه به تعجب افراد حاضر در جلسه شورا اعلام کرد که:البته آخرین همسرم نیز می باشد که خنده حضار را به همراه داشت.

*محمدی کیادهی در بخشی از قرائت نطق خود،بغض کرد.

*پس از قرائت نطق محمدی کیادهی،صالحی نیز دقائقی به بیان نظرات و اهداف خود پرداخت.

*آقامیری اعلام کرد از این پس،نظرات،دیدگاه ها و مسائل مربوط به من در سایت( ساری ستاره) قابل مشاهده و مطالعه می باشد.

*آقامیری نیز دقائقی به بیان نظرات خود پرداخت که پس از سخنان وی ،محمدی کیادهی با اعلام تذکری به شمشیربند رییس شورا،اعلام کرد که رییس شورا باید به آقامیری تذکرات لازم را در مورد ادعاهای آقامیری در مورد علت رد صلاحیت برخی از افراد در زمان انتخابات می داد که آقامیری اعلام کرد در صورت لزوم حاضرم علت رد صلاحیت خود و شما را به صورت علنی برای حضار اعلام و افشا کنم که با وساطت شمشیربند،دو طرف از افشاگری خودداری کرده اند.

*کوروش یوسفی نیز دقائقی صحبت نمود.

*زلیکانی با اعلام یک تذکر به رییس شورا،از وی خواست تا به دیگر اعضای شورا نیز وقت صحبت داده شود.

*شمشیربند از طاهری معاون اداری و مالی درخواست نمود تا اگر مطالبی جهت ارائه به شورا دارد بیان کند اما طاهری اعلام کرد که این وقت را به نجاریان اختصاص خواهد داد.

*هنگامی که نجاریان در مورد خصوصیات خوب آقامیری صحبت می کرد،آقامیری اشک می ریخت.

*صالحی در بخشی از جلسه به شمشیربند اعلام کرد که فرصتی را هم به طاهری معاون شهردار داده شود تا به بیان نظرات خود بپردازد که شمشیربند به صالحی اعلام کرد که مدیریت جلسه با من می باشد و هر زمان لازم بدانم به طاهری وقت لازم را می دهم.

*در اواسط جلسه،همسر و دختران محمدی کیادهی از سالن خارج شده اند.

*پس از پایان جلسه،برخی از اعضای شورا به تبادل نظر در مورد مسائل مختلف به خصوص آینده شورا پرداخته اند.

*محمدی کیادهی،زلیکانی و سید محمد جعفری چند بار از مسئول سایت خزرخبر به خاطر انتشار خبرهای بسیار خوب و به موقع، بی طرفی در مقابل افراد و گروه ها و همچنین صداقت در رفتار و گفتار و....تعریف و تمجید نموده اند.

*بسیاری از اعضای شورا،از صحبت های اخلاقی و تعریف های سید محمد جعفری در مورد آقامیری تعجب کرده و با تحسین از نطق وی،رفتار وی را حاکی از بزرگ منشی ، ادب و شخصیت وی دانسته اند چرا که در زمان انتخابات ریاست شورا،با انتخاب سید محمد جعفری و مسائل و حاشیه های پیش آمده توسط گروه مقابل ،عملا سمت ریاست شورا از سید محمد جعفری گرفته شد و او به حق خود نرسید اما جعفری بعد از آن موضوع ها و همچنین تعریف از آقامیری در این جلسه، ثابت کرد که با بسیاری از افراد از هر نظر به خصوص اخلاق و رفتار اسلامی تفاوت های زیادی دارد و اصالت ، شخصیت ،دین و ادب خود را به پست و مقام دنیوی نمی فروشد.

*جلسه شورای شهر در ساعت 18 به پایان رسید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • عرشيا
    دوشنبه 1 تير 1394-7:58


    براي اعضاي مستعفي شورا توفيق خدمت بيشتر وبراي اعضاي جديد خصوصا كيادهي سناتور نه چهار ناتور شوراها كه الحق والانصاف باتجربه وكاردان ميباشد وازنطقش مشخصه كه برنامه دارد وهمين معظل بزرگ شورا كه خلاصه شده درشهرداري را اصلاح خواهد كرد كه شورا شوراي شهرباشد همانطوريكه قانون گذار پيش بيني كرد