آخرین عناوین

دوشنبه 1 تير 1394-1:46 کد خبر:11437

با صاحب امتیازی موسوی کیاسری منتشر شد:

(صلابت) هم آمد

پیش شماره  ماهنامه فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی  «  صلابت  » خرداد ماه  منتشر  شد.


به گزارش خزرخبر،این ماهنامه که با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی «   سید حسن موسوی کیاسری   » و سردبیری  «احمد  فلاح   » منتشر شد ، با قیمت ۱۰۰۰ تومان و در ۸  صفحه در قطع روزنامه ای در دکه‌های روزنامه فروشی توزیع شده است.

در اولین سرمقاله این  نشریه آمده است :

ماهنامه صلابت افتخار دارد که با شماره نخست خویش از این ماه در زمره رسانه های مکتوب مازندران در آید و در خدمت شما مردم آگاه، عالم پرور و با فرهنگ باشد.

انتشار اولین شماره صلابت با میلاد منجی بشریت حضرت ابا صالح المهدی (عج الله فرجه الشریف)و با سالگرد رحلت امام خمینی (رحمه الله علیه ) احیاگر بزرگ فکر دینی ، و نیز با سالروز قیام خونین  پانزده خرداد سال ۱۳۴۲ طلیعه بیداری اسلامی  مقارن شد.

این تقارن بیانگر افق آینده است ، بیداری اسلامی همراه با تفکر ناب دینی برای تحقق عدالت در سراسر گیتی ویژگی های ممتاز فکری ، فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی مردم عزیز این استان اگر چه سنگینی مسئولیت ما را در ادای وظیفه رسانه ای صد چندان می نماید ، لکن نگاه تیز بین شما فعالیت های رسانه ای ما را عمق می بخشد.

البته رسانه های مکتوب بومی موجود نیز به نحو شایسته ای ایفای وظیفه می نمایند،لکن گستره مسئولیت رسانه ، آنچنان وسیع است که پرداختن به همه ابعادش در توان یک رسانه مکتوب نیست و هر یک در حد بضاعت خویش می تواند انجام وظیفه نماید.

ما نیز برآنیم تا کمر همت بسته و تلاش وافر بکار بندیم و وظیفه رسانه ای خویش به نحو شایسته و مطلوب انجام دهیم.ان شاء الله

در اولین ” سخن ماه ” لازم است نکاتی چند را به استحضار مخاطبان ارجمند برسانیم:

۱-ماهنامه هیچگونه وابستگی به هیچ جریان حزبی ، گروهی و جناحی ندارد  و آنچه در بیان مطالب مد نظر است ، منافع ملی و اسلامی است.

۲-ماهنامه تمام وجهه همت خویش را بکار می برد  که مطالب خود را منصفانه بیان نماید ، از افراط و تفریط بپرهیزد، اقدامات مثبت دستگاه های مختلف را که متضمن منافع عمومی است  با افتخار یاد کند و نیز اقداماتی که از وجاهت لازم و کافی برخوردار نباشد با رعایت انصاف مورد نقد قرار دهد.

۳-تمام تلاش خویش را بکار می گیریم  تا “رابط امین” بین مردم و مسئولین باشیم ، نقد ها و نظر های مردم را صادقانه به مسئولین گزارش دهیم و نیز انتظارات مسئولین از مردم را بازگو نموده و اقدامات و عملکرد آنان را بیان نماییم.

۴-مطالبات به حق مردم عزیز را رصد می نماییم  و آن را به شیوه ای شایسته به مسئولین محترم انعکاس داده و جهت تحقق آن مطالبات ، پیگیری رسانه ای خویش را انجام دهیم.

۵-اینکه یکی از مسئولیت های رسانه ، نظارت است و به منزله چشم بیدار مردم عمل می نماید ، دلیل نمی شود که خود از نظارت مصون بوده و چشم بیداری او را ننگرد ، ما هم پذیرای نقد مسئولین و هم در معرض نقد مردم قرار داریم ، لذا با کمال اقبال از گفتگوی صادقانه و منصفانه استقبال می کنیم.

سید حسن موسوی کیاسری

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :