آخرین عناوین

چهارشنبه 3 تير 1394-15:38 کد خبر:11450

جدیدترین خبر از استعفاهای انتخاباتی مجلس در آمل:

تاکنون هیچ یک از اعضای شورای شهر آمل استعفا نداده اند

رئیس شورای اسلامی شهر آمل گفت: تاکنون هیچ یک از اعضای شورای اسلامی شهر آمل برای شرکت در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی نکرده و استعفا ندادند.


به گزارش خزرخبر،خسرو ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با فارس افزود: تاکنون هیچ یک از اعضای شورای اسلامی شهر آمل برای شرکت در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی نکردند تا شاهد پذیرش استعفایشان باشیم.

وی خاطر نشان کرد: در برخی از شهرهای مازندران اعضای شورای اسلامی شهر برای شرکت در انتخابات مجلس استعفا دادند که این روند در آمل مشاهده نشد.

ابراهیم‌زاده با اشاره به اینکه امروز آخرین مهلت استعفای مقامات و مسئولان دولتی که قصد کاندیداتوری در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی را دارند، اعلام شد، تصریح کرد: این مهم براساس اطلاعیه سوم ستاد انتخابات کشور ابلاغ شده است تا مقامات و مسئولانی که قصد حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند استعفای رسمی خود را اعلام کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل با اعلام مهلت 6 روز استعفای مقامات دولتی برای شرکت در انتخابات مجلس از سوی وزارت کشور، ادامه داد: در گذشته مهلت استعفای مسئولان 28 خرداد ماه اعلام شده بود.

این مسئول با اشاره به اعلام وزارت کشور در مورد زمان ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی، افزود: این زمان 28 آذر تا چهارم دی‌ماه امسال اعلام شد.مسئولان باید در هر جایگاه و پستی خدمت به مردم ایران را در دستور کار قرار دارند زیرا حق مردم کشورمان که همیشه در صحنه حاضر هستند حل مشکلات و خدمت‌رسانی بیشتر است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :