آخرین عناوین

چهارشنبه 3 تير 1394-16:52 کد خبر:11454

اداره کل ارشاد مازندران رکورددار تغییرات مدیریتی:

سه انتصاب در ادارات ارشاد ساری ،گلوگاه و تنکابن

روسای ادارات ارشاد ساری، گلوگاه و تنکابن تغییر کرده اند.


به گزارش خزرخبر، احد جاودانی مدیرکل فرهنگ مازندران در راستای شعار های انتخاباتی رئیس جمهور در حال سامان دادن به وضعیت ادارات شهرستان ها می باشد که در همین راستا تغییرات خود را آغاز کرده است.

بر اساس این گزارش، با قدردانی از زحمات سيد عيسی وطن پور سرپرست سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلوگاه، داوود بابايی به عنوان رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اين شهرستان معرفی شد.

آئین تودیع و معارفه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری نیز با حضور مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی استان مازندران برگزار شد. 

جاودانی خواستار تعامل سازنده و شایسته با اصحاب رسانه شد و از زحمات سید مهدی سعیدی رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری تقدیر و تشکر به عمل آورد.

وی اظهار داشت: یک مدیر فرهنگی بیش از 5سال نمی تواند مدیریت کند ولی کارشناسان می توانند تا پایان خدمت نوآوری داشته باشند.

جاودانی اضافه کرد: چنانچه در پست مدیریت مجموعه ارشاد حضور داشته باشم در گام بعدی حتما مدیران اداره تابعه را بعد از سه سال مدیریت جا به جا می نمایم چرا که عموما یک مدیر بعد از سه سال از نوآوری و خلاقیت کمتری بهره می گیرد.

حمیدرضا عشریه، رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری ضمن تقدیر از حسن اعتماد مدیرکل ارشاد مازندران، ابراز امیدواری کرد: با همکاری همکاران شهرستان ساری حرکتی رو به جلو در حوزه فرهنگ و هنر مرکز استان ایجاد شود.

سید مهدی سعیدی، رییس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری با بیان اینکه تمامی فعالیت های دوره مدیریتی نظیر برگزاری جشنواره ها با همکاری و تعامل ویژه همکاران این اداره صورت گرفته است، گفت: با شعار نمی شود اداره را اداره کرد.

تودیع سید مهدی سعیدی رییس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری و معارفه حمیدرضا عشریه به عنوان رییس جدید این اداره، در حضور کارکنان آن انجام شد که حکم مسئولیت رییس جدید ارشاد مرکز استان توسط  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اهداء شد.

حمید رضا عشریه، دبیری شورای تحول اداری، عضویت در شورای معاونین، مدیریت ارزشیابی و پاسخگویی به شکایات، جانشینی معاونت فرهنگی اداره کل ارشاد و ریاست اداره فرهنگی مطبوعات و تبلیغات و تدریس در دانشگاه را در کارنامه فعالیت های خویش دارد.

شایان ذکر است مراسم رسمی تودیع و معارفه به زودی با حضور اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان ساری برگزار خواهد شد که متعاقبا اعلام می شود.

شیخ اصلاحات غرب استان نیز به سمت ریس جدید اداره فرهنگ و ارشاد تنکابن منصوب شد.

 شیخ صفر قاسمی به سمت ریس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان منصوب شد.

بنا بر این گزارش پنجشنبه این هفته در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی واقع در پارک مادر تنکابن مراسم معارفه برگزار میشود .

پیش از این محسن رضایی دیوسری ریاست ارشاد تنکابن را برعهده داشت.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :