آخرین عناوین

شنبه 20 اسفند 1401-16:9 کد خبر:116795

استاندار مازندران تاکید کرد:

آغاز جراحی بزرگ در بدنه مدیریت اجرایی مازندران/برخورد با مدیران خاطی

استاندار مازندران گفت: مدیری که بخواهد در طول مدیریت خیانت کند یک روز هم وی را تحمل نمی‌کنیم و با این افراد برخورد می‌کنیم.


به گزارش خزرتیترخبر، سید محمود حسینی پور ظهر شنبه در نشست با ائمه جمعه استان با اظهار اینکه خدمات مختلفی در حوزه‌های عمرانی در استان صورت گرفته است، افزود: تمام مدیران ۲۴ ساعته پای کار هستند و ریل گذاری مناسبی صورت گرفته است.

براساس این گزارش، وی با بیان اینکه در حال جراحی بزرگ در بدنه مدیریت اجرایی استان هستیم، گفت: در این راه مقاومت‌هایی وجود دارد و عده‌ای سال‌ها پیشرفت استان را متوقف کردند و با این افراد در افتاده‌ایم.

وی گفت: مدیری که بخواهد در طول مدیریت خیانت کند یک روز هم  وی را تحمل نمی‌کنیم و با این افراد برخورد می‌کنیم.

استاندار مازندران با اظهار اینکه فرمانداران در شهرستان‌ها مقام اول اجرایی هستند از دستگاه‌ها خواست تا تحت فرمان فرمانداران باشند و گفت: میزان اشتغال و احیای واحدهای تولیدی راکد در استان بی نظیر است.

حسینی پور با تاکید براین که واحدهای راکد و معطل مانده به جرگه تولید بر خواهند گشت، از تعامل و همکاری ائمه جمعه استان تقدیر کرد و گفت: مطالبات مطرح شده در خطبه‌های نمازجمعه استان توسط معاونت سیاسی امنیتی به فرمانداران و شهرستان‌ها برای پیگیری و اجرا ابلاغ می‌شود.

وی تعامل بین فرمانداران و ائمه جمعه را برای پیشبرد امور ضروری دانست و گفت: در دولت و فضای ایجاد شده در کشور تلاش‌های خوب و جهادی صورت گرفته است و شرایط مازندران نیز روبه جلو و حرکت است.

وی افزود: در سال جاری برای اولین بار شاهد صادرات مرکبات به چین هستیم و در حوزه برنج نیز گام‌های خوبی صورت گرفته است.

به گزارش خزرتیترخبر، استاندار مازندران با اظهار اینکه مازندران در خط مقدم تهاجم فرهنگی قرار دارد، گفت: فرهنگ دیگران در سبک زندگی استان تأثیر گذاشته است و رشد جمعیت ما به ۱.۱ کاهش یافته است./مهر

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • يکشنبه 21 اسفند 1401-11:55


    مدیر خاطی که می خواهید محیط زیست
    دلش با دولت قبل و عملکرد عقب گرد همه جوره