آخرین عناوین

يکشنبه 21 اسفند 1401-9:2 کد خبر:116810

رئیس سازمان آتش نشانی آمل خبر داد:

جان باختن یک نفر در حادثه ریزش کارگاه متروکه در آمل

رئیس سازمان آتش نشانی آمل گفت: ریزش ناگهانی دیوار و سقف در یک کارگاه ریسندگی متروکه در این شهرستان، باعث جان باختن یک آملی شد.


به گزارش خزرتیترخبر، روح الله اسماعیلی اظهار کرد: ریزش مرگبار آوار یک کارگاه متروکه در اباذر ۳۵ این شهرستان یک کشته به همراه داشت.

براساس این گزارش، وی با اعلام اینکه شامگاه گذشته یک مورد حادثه ریزش دیوار و سقف در یک کارگاه ریسندگی متروکه به ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی این شهرستان پس از تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ اعلام شد، افزود: بلافاصله نجاتگران و مأموران ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل تصریح کرد: محل حادثه یک کارگاه ریسندگی قدیمی بود که سال ها استفاده ای از آن نمی شد و به یک باره  تخریب شد.

اسماعیلی بیان کرد: در این حادثه یک همشهری آملی زیر حجم زیادی از خاک و آوار محبوس شده و جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به اینکه عملیات آواربرداری با استفاده از تجهیزات مخصوص آوار انجام شد، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان با ایمن‌سازی کامل به صورت دستی عملیات آواربرداری را ادامه دادند.

به گزارش خزرتیترخبر، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل در توصیه به شهروندان، یادآور شد: نکات ایمنی و منزل ایمن حتی برای اماکن متروکه اهمیت زیادی دارد و جان یک شهروند در گرو رفتار ایمن شهروندان و مسئولان خواهد بود./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :