آخرین عناوین

يکشنبه 21 اسفند 1401-18:38 کد خبر:116824

استاندار مازندران تاکید کرد:

سنجش نتایج عملکرد مدیران در بین مردم است نه در جلسات/با کسی محافظه‌کارانه برخورد نمی‌کنیم

استاندار مازندران گفت: نتایج اقدامات مدیران در کف جامعه خودش را نشان دهد و گزارشات را نه از جلسات بلکه از مردم و خیابان جمع‌بندی می‌کنیم.


به گزارش خزرتیترخبر، سیدمحمود حسینی پور در جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان که در جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد، با اشاره به اینکه واردات دام زنده از کشورهای همسایه پیگیری شود، اظهار داشت: مسئولان استانی باید مدیریت کنند از طریق تهاتر کالا با سایر استان‌ها، نیازمندی های استان را تامین کنیم.

براساس این گزارش،وی ادامه داد: می‌توانیم از طریق ارسال مرکبات و گوشت مرغ به سایر استان‌های کشور، گوشت قرمز و سایر کالاهای مورد نیاز را وارد استان کنیم.

حسینی‌پور گفت: همانطور که مازندران بازار مرغ کشور را تامین و تنظیم می‌کند، کشور هم باید نیازمندی‌های این استان را تامین و بازار مازندران را تنظیم کند.

وی به دیپلماسی غذایی اشاره کرد و گفت: با کشورهای همسایه وارد مذاکره شویم و با دیپلماسی فعال، امنیت غذایی استان و کشور را تامین کنیم.

استاندار مازندران خواستار پرداختن جهاد کشاورزی مازندران به مقوله دیپلماسی غذایی با کشورهای همسایه شد و افزود: از ظرفیت‌ها، امتیازات و امکانات موجود در تامین نیازمندی‌های استان استفاده کنیم و اجازه ندهیم به بازار شوک وارد شود و نباید چشم انتظار تخصیص سهمیه از تهران برای این استان بمانیم.

وی شرایط امسال را به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان و سال نو ویژه خواند و اظهار کرد: تمهیدات لازم برای خدمت‌رسانی به مردم و مسافرین ایجاد شود و همه امکانات و اقلام برای مردم استان و مسافرین فراهم شود.

حسینی‌پور گفت: با توجه به اینکه میزبان میلیون‌ها مسافر در استان هستیم باید از خدمات ملی هم بهره‌مند شویم و به ویژه در تامین گوشت قرمز استان آرامش را در بازار حاکم کنیم و نیازها تامین شود.

استاندار مازندران گفت: مرغ و گوشت منجمد در مناطق محروم و دورافتاده استان توزیع شود و با کمک بسیج، گروه‌های جهادی و بخشداران، توزیع اقلام اساسی در این مناطق انجام شود.

وی اظهار کرد: از جهاد کشاورزی انتظار کار جهادی داریم و این خدمات باید در مناطق محروم استان ملموس و مشهود باشد.

استاندار مازندران خواستار راه‌اندازی نهضت خدمت ‌رسانی در ماه مبارک رمضان شد و گفت: آثار و تبعات خدمت‌رسانی به روستاییان و محرومان اطلاع‌ رسانی شود و از برکات و نعمات آن بهره‌مند شویم.

وی با هشدار به کسانی که قصد برهم زدن آرامش بازار را دارند، تاکید کرد: با هرگونه فساد و تخلف و خیانت به مردم برخورد قاطع داریم و نگاه محتاطانه و محافظه‌ کارانه به کسی نداریم و نمی‌گذاریم انحرافی در مسیر خدمت‌ رسانی به مردم بوجود آید.

حسینی‌پور ادامه داد: تحقیقات کشاورزی مازندران باید وسط میدان باشد و برنج‌های بی کیفیت را از چرخه تولید خارج کند و ارقامی را معرفی کند که هم کیفی باشد و هم صادرات محور و تجاری باشد.

وی افزود: سال آینده نباید شاهد تکرار وضعیت برنج در سال‌جاری باشیم و برنامه مرکز تحقیقات در این زمینه ارائه شود.

استاندار مازندران همچنین خواستار عرضه مستقیم برنج به مسافران استان شد و گفت: برنامه و طرحی ارائه کنیم که مسافران برنج مصرفی خودشان را مستقیما از مازندران تهیه کنند.

به گزارش خزرتیترخبر، وی در پایان تصریح کرد: همه مدیران در هر جایگاه و رده‌ای باید پذیرش مسئولیت خود را داشته باشند و پاسخگو باشند و نتایج اقدامات مدیران در کف جامعه خودش را نشان دهد و گزارشات را نه از جلسات بلکه از مردم و خیابان جمع‌بندی می‌کنیم./بلاغ

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • دوشنبه 22 اسفند 1401-7:25


    مدیرمحیط زیست که دلش و اعمالش با دولت قبل
    همه هم می دانند
    چیزی ندارد جز دوستی با سلاجقه ؟؟

    • دوشنبه 22 اسفند 1401-7:18


      به گل نشستن رویا هم دلیل دیگری بر ناکارآمدی مدیرمحیط زیست !!!
      طبیعت چقدر باید تاوان دهد
      با هزینه بیت المال در حالیکه از ابتدا معلوم بود .
      چرا دستگاه امنیتی رهایش می کند . رد صلاحیتش .فسادش
      تلف شدن پلنگ ،نارضایتی پرسنل ،مردم ،خانواده شهدا،
      بی احترامی و تودهنی به نظام ،