آخرین عناوین

شنبه 27 اسفند 1401-20:7 کد خبر:116962

زنگ خطر کرونا دوباره به صدا درآمد:

افزایش مناطق قرمز و نارنجی در نقشه کرونایی مازندران

براساس آخرین بروزرسانی رنگ‌بندی کرونایی چهار شهرستان مازندران در وضعیت قرمز و نارنجی قرار گرفتند.


به گزارش خزرتیترخبر، بر اساس آخرین اطلاع رسانی رنگ بندی کرونایی مناطق کشور، در استان مازندران شهرستان های گلوگاه و سوادکوه در وضعیت قرمز و شهرستان های کلاردشت و رامسر در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

براساس این گزارش، تعداد مناطق با وضعیت آبی به ۱۴ شهرستان کاهش یافت و شهرستان های نکا، قائمشهر، فریدونکنار و تنکابن مناطق زرد کرونایی استان می باشند.

شهرستان های بهشهر، میاندورود، ساری، سیمرغ، سوادکوه شمالی، بابل، بابلسر، آمل، بابلسر، محمودآباد، نور، نوشهر ، چالوس و عباس آباد در وضعیت آبی قرار دارند.

در شبانه روز گذشته ۱۶ بیمار تازه مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری و در این مدت ۲۷ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

هم اکنون مجموع بیماران مبتلا به کرونا ویروس بستری در مراکز درمانی مازندران ۸۶ نفر است که از این تعداد ۱۶ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد فوتی براثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان به ثبت رسید که نشان دهنده به صدا در آمدن دوباره زنگ خطر کرونا در مازندران است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در شبانه روز گذشته ۱۱ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و ۲۱ نفر در این مدت از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

فرهاد غلامی با اشاره به ثبت ۲ مورد فوتی کرونایی در این مدت در حوزه این دانشگاه، مجموع بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه را ۵۸ نفر اعلام کرد و افزود: از این شمار ۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به در پیش بودن عید نوروز، از مردم خواست حتما" پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

غلامی خاطر نشان کرد: کسانی که شش ماه از تزریق واکسن کرونایشان گذشته می‌توانند واکسن جدید تزریق کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه بستری شدند گفت: در این مدت ۶ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی از بیمارستانها مرخص شدند.

سیدعلی مظفرپور با بیان اینکه اکنون ۲۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند، افزود: از این تعداد ۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی بستری هستند.

وی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته، مورد فوتی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل به ثبت نرسید.

به گزارش خزرتیترخبر، تکمیل واکسیناسیون، ماسک زدن، استقرار تهویه مناسب در اماکن سربسته، رعایت و مراقبت بهداشتی به ویژه در تجمعات الزامی است./بلاغ

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :